Tajemniczy FireWatch starczy na kilka godzin; brak planów dla VR

Gry
1100V
Tajemniczy FireWatch starczy na kilka godzin; brak planów dla VR
Kuba Kleszcz | 09.01.2016, 10:00

FireWatch już za miesiąc stanie przed ostatecznym testem, a tymczasem twórcy omawiają długość rozgrywki i dalsze plany rozwoju marki.

Wojtek pisał wczoraj, że studio Santo Campo będzie chciało wydać FireWatch na jak największą liczbę platform. Problemem jednak jest rozmiar ekipy, która nie narzeka na nadmiar pracowników - wszelkie projekty muszą być realizowane po kolei.

Dalsza część tekstu pod wideo

Debiutancka produkcja studia nie będzie jedną z najdłuższych przyjemności Waszego życia. Mimo wszystko na tle innych indyków jej długość powinna Was zadowolić:

Trudno stwierdzić, na ile godzin starczy gra, ponieważ stworzyliśmy sporo terenu położonego poza główną ścieżką, który nie każdy pozna. Powiedziałbym, że z pięć, sześć godzin. Trwa mniej więcej tyle co miniserial czy jakaś filmowa trylogia - mówi Nels Anderson, programista i projektant studia.

Deweloperzy wykluczają wsparcie dla platform Virtual Reality. Powodem jest wymóg znacznego przemodelowania gry:

Z pewnością podoba nam się VR, ale biorąc pod uwagę naszą nieliczną ekipę, nie mamy żadnych konkretnych planów z tym związanych. Dodanie dobrego VR do gry, która nie była tworzona z myślą o nim, może się okazać dużym wyzwaniem [...].

Około sześciu godzin grania to akceptowalny wynik, jednak po ostatnich obietnicach studia można było liczyć na więcej.

Źródło: http://wccftech.com/firewatch-to-last-56-hours-on-average-no-vr-support-planned/

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper