Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 23.12.2015 10:00
Square Enix odwołuje się do starych wyjadaczy w telewizyjnej reklamie Dragon Quest Builders
403V

Square Enix odwołuje się do starych wyjadaczy w telewizyjnej reklamie Dragon Quest Builders

W weekend mieliśmy okazję obejrzeć aż pół godziny gameplayu z Dragon Quest Builders. Tym razem Square Enix podrzuca nam reklamę telewizyjną nowej gry, która inspirowana była kultowym Minecraft.

Square Enix umiejętnie gra na nostalgii fanów, którzy pamiętają starsze odsłony serii Dragon Quest. Wydawca wyraźnie odwołuje się do dorosłych odbiorców, którzy w pewnym sensie wychowywali się grając w kolejne odsłony Dragon Quest, zaczynając od 1986 roku. Teraz oczywiście takie osoby mają sięgnąć po Dragon Quest Builders i rozpocząć budowanie swojego erpegowego miasta marzeń.

Taka "nostalgiczna" strategia reklamowa powinna zadziałać. A może Square Enix powinno jednak reklamować Dragon Quest Builders wśród dzieciaków? Cóż, już na początku przyszłego roku (dokładnie 28 stycznia) potomkowie samurajów przekonają się czy ten tytuł jest w stanie przykuć do konsoli na długie godziny również graczy z większym stażem.

 

Tagi: