Darth Maul jednak nie zadebiutuje. Twórcy opowiadają o problemach i publikują kolejne materiały z gry

Gry
2341V
Darth Maul jednak nie zadebiutuje. Twórcy opowiadają o problemach i publikują kolejne materiały z gry
Wojciech Gruszczyk | 17.12.2015, 14:03

Red Fly Studio przez 8 miesięcy pracowało nad Darth Maul. Z powodu decyzji LucasArts twórcy musieli przerwać prace, ale w październiku otrzymaliśmy wiadomość o „wskrzeszeniu projektu”. Deweloperzy nie cieszyli się tą produkcją za długo, ponieważ przygotowanie tytułu nie ma sensu. 

W kwietniu otrzymaliśmy od Red Fly Studio paczkę grafik koncepcyjnych z Darth Maul. Gra od początku wyglądała wyśmienicie i wielu graczy bardzo żałowało zakończenia prac nad tą produkcją. Jednak w październiku autorzy poinformowali, że wskrzeszają dzieło i pracują nad wersją demonstracyjną, która udowodni Electronic Arts, że warto zainteresować się tą pozycją.

Dalsza część tekstu pod wideo

Niestety, przez 4 miesiące twórcy nie otrzymali jakiejkolwiek odpowiedzi na swoje wiadomości od przedstawicieli Electronic Arts. Szef studia stwierdził, że najlepiej całą sytuację można podsumować następującymi słowami „bez komentarza”. Jego  zespół doszedł do wniosku, że brak jakiekolwiek rozmowy jest równoznaczny z brakiem zainteresowania ich projektem. Aktualnie gry z uniwersum Gwiezdnych Wojen mają przygotowywać wyłącznie firmy wyznaczone przez Elektroników, więc nie ma sensu więcej się starać.

Deweloper rozmawiał z LucasFilm, ale w tym przypadku otrzymał krótkie „nie jesteśmy zainteresowani”. Chociaż firma nie zablokowała prac nad grą, to jednak i tak nie ma szans na wydanie projektu.

Co w tej sytuacji może zrobić Red Fly Studio? Ekipa na pewno nie będzie już dłużej dłubać – przynajmniej oficjalnie – nad Darth Maul ale jednocześnie zespół zamierza wykorzystać wiele elementów przygotowanych dla tej gry do swojej następnej produkcji. Twórcy tworzą teraz Dawn of Fire i tytuł czerpie garściami z pozycji umiejscowionej w uniwersum Gwiezdnych Wojen.

Na pożegnanie otrzymaliśmy kolejny zestaw materiałów… 

Źródło: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2015/12/16/darth-maul-would-have-looked-stunning-in-unreal-4.aspx

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper