Cosmochoria wyląduje na konsolach. Produkcja czerpie garściami z kultowych tytułów
Na konsolowym horyzoncie pojawił się kolejny ciekawy indyczek. Nate Schmold poinformował, że przygotowuje port swojego wielkiego dzieła z komputerów osobistych na PlayStation 4 i Xboksy One. Gra w przyszłym roku zadebiutuje na konsolach.
Cosmochoria to strzelanka przygotowana przez Nate’a Schmolda. Twórca przygotowując swój tytuł czerpał garściami z kultowych gier, między innymi Asteroids, Sinistar oraz Mario Bros. W produkcji zainteresowani wcielą się w kosmonautę podróżującego po planetach.
Pozycja charakteryzuje się sporą swobodą, ponieważ gracz podczas zabawy może dowolnie poszukiwać tajemnic i poznawać uroki kolejnych światów. W trakcie rozgrywki wielokrotnie należy wykazać się kocią zręcznością oraz opanowaniem bohatera, ponieważ w nowych rejonach często czyha niebezpieczeństwo, które zamierza zgładzić samotnego podróżnika.
Gra 27 kwietnia zadebiutowała na komputerach osobistych, ale autor postanowił spróbować swojej szansy również na konsolach. Z tego powodu Cosmochoria zawędruje na aktualną generację na początku przyszłego roku.