Fallout 4 po pierwszej łatce działa znacznie lepiej na PlayStation 4
Bethesda opublikowała wczoraj pierwszą łatkę do Fallout 4 na konsolach. Nadal gra nie może świecić przykładem, ale twórcy dopilnowali płynności w wielu miejscach i dzięki temu po pobraniu plików pozycja działa znacznie lepiej.
Wczoraj Bethesda opublikowała pierwszą łatkę do Fallout 4 na PlayStation 4. Lista zmian nie imponuje, ale najważniejsze, że pliki pomagają. Digital Foundry postanowiło sprawdzić płynność animacji i gra działa znacznie lepiej po wgraniu najnowszych plików.
Ponad 500MB sprawia, że w wielu lokacjach możemy bez najmniejszego problemu mordować kolejne hordy przeciwników. Nadal nie jest idealnie – są lokacje, w których fps-y nadal wyraźnie spadają – ale jest już znacznie lepiej niż w dniu premiery.
Warto przy tym zaznaczyć, że dotychczas nie pojawiły się informacje o jakichkolwiek nowych problemach spowodowanych aktualizacją. Twórcy poinformowali wczoraj, że patch na Xboksa One pojawi się do końca tygodnia.
Dla przypomnienia tak prezentuje się lista zmian:
- Ogólna poprawa pamięci i stabilności.
- Usprawniono wydajność we wnętrzu Corvega Assembly Plant.
- Naprawiono problem z zacinaniem się bohatera w terminalach.
- Naprawiono błąd, przez który wykorzystywana broń jest zablokowana po „Reunions”.
- Naprawiono problem z zadaniem „When Freedom Calls”, przez który nie można było ukończyć misji.
- W trakcie „Confidence Man” naprawiono błąd, przez który zdrowie gracza stale się regenerowało.
- Naprawiono błąd związany ze skokiem do wody i przeładowaniem zapisu gry.
A Wy odczuliście lepsze działanie Fallout 4 na PlayStation 4?
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.