Igor Chrzanowski Igor Chrzanowski 29.11.2015 11:38
A tak Capcom reklamuje Monster Hunter X
613V

A tak Capcom reklamuje Monster Hunter X

Nintendo słynie wśród graczy zarówno casualowych jak i hardcore'owych z posiadania bogatej biblioteki świetnych marek na wyłączność. Jedną z takich, skierowanych bardziej dla nas, jest Monster Hunter, której kolejna zamierza podbić serca graczy.

Capcom kładzie silny nacisk na promocję Monster Hunter X w Japonii, co udowadnia serią całkiem udanych reklam telewizyjnych, które to zamieszczam na dole.

Dobrze wyrobiona renoma marki MH sprawia, że nie za bardzo potrzebna jest jej aż taka akcja marketingowa, gdyż tak jak w przypadku Pokemonów, czy też GTA, ten kto chce kupić kolejny tytuł z tej serii, wie o tym już od samego początku. Chociaż dobrze byłoby zobaczyć kiedyś reklamy gier na sprzęty Nintendo i w naszej telewizji.

3DS może poszczycić się sporą liczbą świetnych gier na wyłączność, co sprawia, że Nintendo nadal inwestuje w nieco leciwy już sprzęt. Ciekawe, czy gdyby Sony równie mocno wspierało Vitę, to dziś sytuacja na rynku mobilnym wyglądałaby inaczej.

Tagi: