Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 12.11.2015 20:09
Kampania Call of Duty: Black Ops III ma spore problemy z płynnością animacji - zobaczcie test
1129V

Kampania Call of Duty: Black Ops III ma spore problemy z płynnością animacji - zobaczcie test

Najnowsze dzieło Treyarch zadebiutowało i gra zbiera naprawdę przyzwoite oceny, jednak trudno powiedzieć, że Black Ops III to idealne Call of Duty. Gra w niektórych miejscach nie została odpowiednio dopieszczona, a najlepszym przykładem tych słów jest płynność animacji w kampanii. Zobaczcie pełen test. 

Stałe 60 klatek na sekundę w kampanii? Nie tym razem. Treyarch ma spore problemy z ujarzmieniem obu konsol aktualnej generacji i przez to gra w wielu momentach nie trzyma „magicznej bariery”. W sumie patrząc na poniższy materiał zauważycie problem – w wielu fragmentach tytuł śmiga na około 40-50 fps-ach.

Digital Foundry zauważa, że autorzy często wykorzystują do swojej produkcji dynamiczne skalowanie rozdzielczości – na obu urządzeniach nie mamy do czynienia ze stałym 1080p. Twórcy „ucinają” liczbę pikseli wyświetlanych na ekranie, ponieważ chcą w ten sposób zachować jak najpłynniejszy obraz, ale nawet w takiej sytuacji nie udaje im się uzyskać „magicznej sześćdziesiątki”.

Warto na pewno wspomnieć, że z podobnej praktyki korzystają twórcy z 343 Industries przy Halo 5: Guardians, ale tej ekipie udało się opanować tę sztukę do perfekcji. 

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-call-of-duty-black-ops-3-performance-analysis

Tagi: Activision Call of Duty: Black Ops III digital foundry Treyarch