Bardzo nietypowa promocja Rise of the Tomb Raider - ośmiu śmiałków podejmuje wyzwanie Survival Billboard
Amerykańska korporacja wpadła na bardzo nietypowy pomysł promocji Rise of the Tomb Raider. Firma postanowiła sprawdzić odporność fizyczną i psychiczną ośmiu fanów Lary Croft, którzy muszą zmierzyć się z nieprzyjaznymi warunkami atmosferycznymi. Oglądajcie live-stream!
Microsoft zorganizował w Wielkiej Brytanii nietypową promocję Rise of the Tomb Raider. Ośmiu sympatyków Lary Croft zostało ustawionych na specjalnym bilbordzie i teraz śmiałkowie wezmą udział w 24-godzinnym maratonie sprawdzającym odporność fizyczną i psychiczną.
Na czym polega „zabawa”? Szczęśliwcy stoją, a my możemy serwować im najróżniejszą pogodę. Live-stream ruszył o godzinie 14:00, a widzowie stale „kontrolują warunki atmosferyczne” – wybieramy od arktycznego mrozu, wiatru i zamieci śnieżnych po niespodziewane fale piekielnego ciepła.
Wydarzeniem zainteresowało się tysiące graczy, ale Microsoft wybrał tylko osiem osób. Wśród ekipy znajduje się Polka mieszkająca w Anglii – Anya Sopicka.
Możecie mieć jednak pewność, że nikt nie daje sobie lać wodą w twarz przez tyle godzin za darmo – zwycięzca, czyli osoba, która przetrwa, wyruszy w wielką podróż inspirowaną Rise of the Tomb Raider!
Co sądzicie o tej akcji promocyjnej?