Assassin’s Creed: Syndicate działa dużo lepiej od swojego poprzednika! Sprawdźcie testy płynności
Ubisoft w przypadku stanął przed trudnym zadaniem – firma musiała zmazać plamę po zeszłorocznych, francuskich problemach, ale według pierwszych opinii gra działa dużo lepiej. Zobaczcie dokładny test pozycji uwzględniający płynność animacji.
Digital Foundry zbadało i ekipa wyciągnęła wiele ciekawych wniosków. Gra działa na silniku AnvilNext, obraz wyświetlany jest w 900p, a produkcja stara się o stałe 30 klatek na sekundę w przypadku obu konsol aktualnej generacji.
Standard? To wszystko wyglądało identycznie w przypadku poprzedniej produkcji, ale Ubisoft wyraźnie ogranicza możliwości dzieła. Pozycja jest pozbawiona kooperacji (chociaż patrząc na budowę opowieści i dwójkę bohaterów pewnie twórcy rozważali dodanie współpracy), trybu wieloosobowego, na ulicach Londynu pojawia się zdecydowanie mniej ludzi niż w Paryżu (chociaż stolica Anglii w czasach Syndicate była jednym z najbardziej zaludnionych miast świata), a ponadto mniej budynków zostało otwartych dla graczy.
Nie są to jednak złe wiadomości. Ubisoft w przypadku Unity zaszalał i chciał chwycić jednocześnie wszystkie sroki za ogon. Wiemy, jak się to skończyło, więc oferuje „mniej ale za to lepiej”.
Tytuł działa zdecydowanie stabilniej pod względem płynności animacji na PlayStation 4 i Xboksie One. To nadal nie jest nieskazitelne 30 fps-ów w każdym miejscu, ale spadki tym razem nie uprzykrzają zabawy. Jednym mankamentem jest nadal szybkie przemieszczanie się po lokacjach, ale i tak jest lepiej niż w Paryżu.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Assassin's Creed: Syndicate.