Phil Spencer komentuje wczorajsze problemy z Xbox Live
Jeśli wczoraj późnym wieczorem próbowaliście się zalogować na Xbox Live, to pewnie trafiliście na problem z połączeniem. Pracownicy Microsoftu przez kilka godzin walczyli z usługą, a w sprawie niedogodności postanowił wypowiedzieć się sam szef marki Xbox.
Xbox Live od dłuższego czasu działał bez zarzutu. Gracze mogli bez problemu czerpać przyjemność z rozgrywki w Sieci, pobierać pozycje ze sklepu Microsoftu i cieszyć się całą elektroniczną rozrywką.
Niestety, wczoraj w godzinach wieczornych usługa została sparaliżowana. Posiadacze Xboksów One oraz Xboksów 360 z całego świata informowali o awarii, a inżynierowie z amerykańskiej korporacji dwoili się i troili, by jak najszybciej usunąć niedogodność.
Sprawę postanowił skomentować Phil Spencer, który zaznaczył, że jego zespół musi stale walczyć o zaufanie graczy:
„Musimy każdego dnia zdobywać Wasze zaufanie i wiem, że zakłócenia w działaniu usługi niszczą tę relację.”
Trudno nie zgodzić się z szefem marki Xbox. W nocy na różnych kanałach społecznościowych posiadacze Xboksów reagowali bardzo nerwowo... A standardowo – łatwiej pamięta się wpadki i nawet chwilowe problemy, niż wiele spokojnych dni.