Scalebound początkowo miał trafić na Nintendo Wii - twórcy przebudowali koncepcję projektu
Sympatycy amerykańskiej konsoli mogą szykować się na wyjątkowe dzieło od Platinum Games. Twórcy poinformowali, że początkowo produkcja miała trafić na Nintendo Wii, a główną bohaterką była mała dziewczynka.
Na tegorocznym gamescomie Platinum Games w końcu zaprezentowało w pełnym, smoczym blasku Scalebound. Tytuł prezentuje się wyjątkowo dobrze i posiadacze Xboksów One mogą szykować się na naprawdę mocną produkcję.
W sprawie pozycji wypowiedział się reżyser – Hideki Kamiya – który wspomniał, że pierwszy prototyp gry powstał już w 2006 roku. W tamtym czasie deweloperzy chcieli stworzyć dzieło na Nintendo Wii, a gracze kontrolowaliby małą dziewczynkę oraz dinozaury:
„Kiedy zaczęliśmy przygotowywać tytuł, mieliśmy pomysł na grę na Wii, w której korzystając z Wii Remote można byłoby wydawać polecenia dinozaurom. Gracz kontrolowałby stwory, mógłby przyzywać dinozaury i robić z nimi fajne rzeczy.”
Twórca wspomniał, że po zobaczeniu pierwszych prototypów postanowił usunąć dinozaury i postawić na smoki. Zdaniem Japończyka te bestie lepiej pasują do koncepcji... Jednak po tej decyzji pojawił się kolejny problem – mała dziewczynka nie pasowała do wizji, więc w ostatecznym rozrachunku postawiono na walecznego młodzieńca.
Platinum Games wierzy, że gracze z przyjemnością będą poznawać wielki i rozbudowany świat, a do tego lepiej nadają się smoki oraz starszy bohater.
Co sądzicie o tych zmianach? Posiadacze Xboksów One mogą się cieszyć, że 9 lat temu przedstawiciele PG postanowili zmienić koncepcję.
Za podesłanie odnośnika do wiadomości, dziękuję użytkownikowi The Phantom Agony.