Hideo Kojima zdradza szczegóły poziomu trudności z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Gry
1675V
Hideo Kojima zdradza szczegóły poziomu trudności z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Wojciech Gruszczyk | 14.08.2015, 18:55

Ojciec serii Metal Gear Solid postanowił wypowiedzieć się na temat poziomu trudności w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Twórca podkreśla, że gra jest przystępniejsza niż Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, ale nie musimy obawiać się o ułatwioną zabawę. 

Podobno wielu graczy narzekało na poziom trudności Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. Śmiałkowie nie potrafili sobie poradzić z zamysłem produkcji, więc Hideo Kojima postanowił wypowiedzieć się na temat nadchodzącej przygody Węża. Gra będzie łatwiejsza:

Dalsza część tekstu pod wideo

"Jeśli czuliście, że Ground Zeroes było dla Was za trudne, to w przypadku The Phantom Pain nie będzie tego problemu. Misje nie zostały zmienione, ale są zdecydowanie ulepszone. Otrzymacie możliwość korzystania z Fultona oraz wezwania wsparcia. Znaczącą różnicą pomiędzy produkcjami jest fakt, że Ground Zeroes odbywało się na zamkniętej przestrzeni, z której nie mogliście uciec."

To właśnie podobno zamknięta przestrzeń zdecydowanie zwiększała poziom trudności Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. Twórca jest zdania, że otwarta lokacja pozwoli nam w lepszy sposób działać i będziemy mogli w prostszy sposób wykonywać misje.

Znany deweloper podkreślił, że nie zmniejszył poziomu trudności, a po prostu w odpowiedni sposób dostosował rozgrywkę. 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Źródło: http://www.dualshockers.com/2015/08/14/hideo-kojima-compares-metal-gear-solid-v-the-phantom-pains-difficulty-with-ground-zeroes/

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper