Electronic Arts tłumaczy, dlaczego w Star Wars: Battlefront zabraknie trybu single-player
Wielu naszych czytelników liczyło na wyjątkową opowieść dla pojedynczego gracza w najnowszym Battlefroncie. Twórcy postanowili wyjaśnić, dlaczego zrezygnowali z tego wariantu zabawy i jak się okazuje – według deweloperów tylko nieliczni poznaliby przygotowaną opowieść.
Star Wars: Battlefront (2015) będzie całkowicie nastawiony na zmagania w Sieci. Twórcy od początku przygotowywania tego dzieła zdecydowali się porzucić kampanię, ponieważ według Petera Moore’a i tak tylko nieliczni zapoznają się z trybem single-player.
Zdaniem przedstawiciela Electronic Arts w grach nastawionych na multiplayer gracze nie tracą czasu na poznanie historii, a od razu wskakują na serwery i walczą o punkty doświadczenia. Moore podkreśla, że te informacje są podparte danymi z poprzednich produkcji EA. DICE od początku postanowiło przygotowywać ogromne bitwy z wieloma graczami i tak naprawdę tryb single-player nigdy nie był w planie.
Można jednak odnieść wrażenie, że Elektronicy bardzo dobrze przemyśleli sprawę... Star Wars: Battlefront (2015) zaoferuje nam epickie zmagania w Sieci, a nowy projekt Visceral Games i Motive pozwoli poznać zainteresowanym fenomenalną historię? Trudno aktualnie zgadywać, ale według wcześniejszych informacji twórcy serii Dead Space przygotowują „Uncharted w świecie Gwiezdnych Wojen”, więc może coś jest na rzeczy?
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Star Wars: Battlefront (2015).