Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 06.08.2015 17:28
Turn 10 Studios obiecuje stabilne 60 klatek na sekundę w Forza Motorsport 6
850V

Turn 10 Studios obiecuje stabilne 60 klatek na sekundę w Forza Motorsport 6

Najnowsze dzieło  Turn 10 Studios zadebiutuje na rynku w przyszłym miesiącu. Fani serii mogą przygotować się na ekscytującą jazdę, piękne trasy i stałe 60 klatek na sekundę. Autorzy są pewni, że rozgrywka w FM6 będzie przyjemna i płynna. 

W ostatnim czasie wielu twórców stara się uzyskać 60 klatek na sekundę, ale wiele gier boryka się z problemem niestabilnej płynności. Fps-y spadają w najbardziej dotkliwych momentach, jednak twórcy z Turn 10 Studios są pewni, że w przypadku ich produkcji będzie inaczej.

Dyrektor kreatywny projektu – Dan Greenawalt – wypowiedział się na temat tworzenia gier w 60 klatkach:

„Tak, absolutnie. To jest główny element budowania gry: nie można przypadkowo osiągnąć 60 klatek na sekundę. Nie można rozpocząć od 30, a następnie przeskoczyć na 60. Nie można zredukować płynności do 60. Musisz tworzyć 60 fps-ów.”

Następnie twórca sprecyzował, że w przypadku Forza Motorsport 6 możemy przygotować się na stałe 60 klatek, bo deweloperzy od początku skupili się na takiej jakości i nie musimy obawiać się o jakiekolwiek spadki:

„Rozwijając grę musisz stale uzyskiwać 60 fps-ów. Musisz przystosować samochody do 60. Każdy kawałek kodu powinien być przygotowany na 60 klatek. Jest to prawie religijna misja dla zespołu, by dostarczyć doświadczenie, które nigdy nie spadnie poniżej tej jakości, którą sobie założyliśmy. Traktujemy to bardzo poważnie."

Źródło: http://www.dualshockers.com/2015/08/05/forza-motorsport-6s-60-fps-frame-rate-is-absolutely-stable-almost-a-religious-mission-for-turn-10/

Tagi: 60 klatek na sekundę forza motorsport 6 Microsoft turn 10 xbox one