W Letniej #SzkoleGamedevu stworzysz swój pierwszy projekt gry!
Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich młodych twórców gier. Akademia Ganymede postanowiła zorganizować darmowe, wakacyjne warsztaty, dzięki którym nabędziecie wiele nowych i przydatnych umiejętności do przygotowywania swoich produkcji. Nauka w letniej szkole rozpocznie się już 3 sierpnia!
Chcesz stworzyć grę? Masz swój team albo dopiero kompletujesz zespół? Już w sierpniu Akademia Ganymede zaprasza na darmowe, wakacyjne warsztaty Letniej #SzkołyGamedevu. Projekt skierowany jest do wszystkich, którzy chcą pod czujnym okiem ekspertów z branży zaprojektować i stworzyć grę na wybraną przez siebie platformę. Inicjatywa jest bezpłatna.
Zajęcia rozpoczną się 3 sierpnia i będą trwały przez 6 tygodni. Celem letnich warsztatów jest stworzenie finalnej wersji gry gotowej do oddania użytkownikom. Projekt ruszy, jeżeli zostanie skompletowany przynajmniej jeden zespół składający się z: programisty, grafika, designera oraz opcjonalnie – marketingowca.
Nie zwlekaj i wyślij swoje zgłoszenie już dziś! Czekamy na wasze maile do 31 lipca - [email protected]
Wzór formularza zgłoszeniowego znajdziesz tutaj.
Patronat medialny nad wydarzeniem objął: magazyn PSX Extreme oraz Dziennik Internautów.
[Aktualizacja #1]
Dzisiaj ostatni dzień zgłoszeń, więc zapraszamy wszystkich zainteresowanych. Przedstawiamy również zagadnienia, które będą poruszane w szkole! ;)
1.Wykład: Teoria gamedesignu
- Omówienie procesu preprodukcji
- Brainstorm
- Idea
- Mind Map
- Design
- Przegląd dobrych praktyk projektowania
- Na co zwrócić uwagę?
- Jak dyskutować o pomysłach?
- Ćwiczenia: Przygotujmy projekt gry #1
- Poznajmy się & podzielmy role
- Brainstorm
- Przygotowanie konceptu
2. Wykład: Przygotowanie designu
- Prototyp
- Weryfikacja koncepcji
- Grafika koncepcyjna
- Meta Games Description
- UI/ Menu Flow
- Dokumentacja techniczna
- Ćwiczenia: Przygotowanie projektu
- Reality check - koncept z poprzedniego tygodnia
- Przygotowanie konceptów graficznych
- Przygotowanie szkieletu interface'u
- Pierwszy play test
3. Wykład: Design VS Reality
- Designer vs Programista vs Grafik vs Budżet
- Ćwiczenia: Praca nad projektem
- Przygotowujemy wersję Alpha
- Obróbka grafiki
- Przygotowanie Menu
- Zbieranie dźwięków
4. Wykład: Projekt a zmiany w ostatniej chwili
- Zmiana koncepcji i jak sobie z tym poradzić
- Ćwiczenia: Praca nad projektem
- Przygotowujemy wersję Beta
- Testy
5. Wykład: Jak zrobić najlepszą grę świata?
- Co wyróżnia dobre projekty od słabych?
- "Polishing" - po co nam to?
- Ćwiczenia: Praca nad projektem
- Testowanie i poprawianie
- Project Polishing
- Finalizujemy projekt
6. Wykład: Co dalej?
- Jak wydać ?
- Marketing
- Wydawcy
- Ćwiczenia: Post Mortem