W Letniej #SzkoleGamedevu stworzysz swój pierwszy projekt gry!

Gry
659V
W Letniej #SzkoleGamedevu stworzysz swój pierwszy projekt gry!
Wojciech Gruszczyk | 31.07.2015, 12:27

Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich młodych twórców gier. Akademia Ganymede postanowiła zorganizować darmowe, wakacyjne warsztaty, dzięki którym nabędziecie wiele nowych i przydatnych umiejętności do przygotowywania swoich produkcji. Nauka w letniej szkole rozpocznie się już 3 sierpnia!

Chcesz stworzyć grę? Masz swój team albo dopiero kompletujesz zespół? Już w sierpniu Akademia Ganymede zaprasza na darmowe, wakacyjne warsztaty Letniej #SzkołyGamedevu. Projekt skierowany jest do wszystkich, którzy chcą pod czujnym okiem ekspertów z branży zaprojektować i stworzyć grę na wybraną przez siebie platformę. Inicjatywa jest bezpłatna.

Dalsza część tekstu pod wideo

Zajęcia rozpoczną się 3 sierpnia i będą trwały przez 6 tygodni. Celem letnich warsztatów jest stworzenie finalnej wersji gry gotowej do oddania użytkownikom. Projekt ruszy, jeżeli zostanie skompletowany przynajmniej jeden zespół składający się z: programisty, grafika, designera oraz opcjonalnie – marketingowca.

Nie zwlekaj i wyślij swoje zgłoszenie już dziś! Czekamy na wasze maile do 31 lipca - [email protected]

Wzór formularza zgłoszeniowego znajdziesz tutaj.

Patronat medialny nad wydarzeniem objął: magazyn PSX Extreme oraz Dziennik Internautów.

 

[Aktualizacja #1]

Dzisiaj ostatni dzień zgłoszeń, więc zapraszamy wszystkich zainteresowanych. Przedstawiamy również zagadnienia, które będą poruszane w szkole! ;)

1.Wykład: Teoria gamedesignu

  • Omówienie procesu preprodukcji
  • Brainstorm
  • Idea
  • Mind Map
  • Design
  • Przegląd dobrych praktyk projektowania
  • Na co zwrócić uwagę?
  • Jak dyskutować o pomysłach?
  • Ćwiczenia: Przygotujmy projekt gry #1
  • Poznajmy się & podzielmy role
  • Brainstorm
  • Przygotowanie konceptu

2. Wykład: Przygotowanie designu 

  • Prototyp
  • Weryfikacja koncepcji
  • Grafika koncepcyjna
  • Meta Games Description
  • UI/ Menu Flow
  • Dokumentacja techniczna
  • Ćwiczenia: Przygotowanie projektu
  • Reality check - koncept z poprzedniego tygodnia
  • Przygotowanie konceptów graficznych
  • Przygotowanie szkieletu interface'u
  • Pierwszy play test

3. Wykład: Design VS Reality

  • Designer vs Programista vs Grafik vs Budżet 
  • Ćwiczenia: Praca nad projektem
  • Przygotowujemy wersję Alpha
  • Obróbka grafiki
  • Przygotowanie Menu
  • Zbieranie dźwięków

4. Wykład: Projekt a zmiany w ostatniej chwili

  • Zmiana koncepcji i jak sobie z tym poradzić
  • Ćwiczenia: Praca nad projektem
  • Przygotowujemy wersję Beta
  • Testy

5. Wykład: Jak zrobić najlepszą grę świata?

  • Co wyróżnia dobre projekty od słabych?
  • "Polishing" - po co nam to?
  • Ćwiczenia: Praca nad projektem
  • Testowanie i poprawianie
  • Project Polishing
  • Finalizujemy projekt

6. Wykład: Co dalej?

  • Jak wydać ?
  • Marketing
  • Wydawcy
  • Ćwiczenia: Post Mortem
Źródło: własne

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper