Graficzny downgrade w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain?

Gry
2440V
Graficzny downgrade w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain?
Bartosz Dawidowski | 09.07.2015, 08:30

Tematy wizualnych "downgrade'ów" rozpalają emocje graczy do czerwoności. I pewnie słusznie, bo wydawcy w ostatnim czasie potrafili "przegiąć pałę" w tym temacie. Czy tę samą śpiewkę próbuje nam sprzedać Konami z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain?

Po opublikowaniu ostatniego gameplayu (z okazji święta "Tanabaty") wśród graczy rozgorzała dyskusja, czy deweloperzy pogorszyli jakość grafiki w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain w stosunku do wcześniejszych publikowanych materiałów. Cięcia miałyby zostać rzekomo dokonane w obszarach zacienionych, teksturach oraz palecie barwnej gry.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na zarzuty odpowiedział producent gry Ken-ichiro Imaizumi, który podkreślił, że w tak późnej fazie produkcji gier nie dochodzi "normalnie" do downgrade'ów i że zmiany, które obserwujemy to po prostu trochę inne warunki oświetleniowe w grze. Deweloper nie zaprzeczył jednak bezpośrednio, że nie doszło do modyfikacji grafiki MGSV, więc możliwe, że faktycznie coś jest na rzeczy.

Kawałek gameplayu, który wywołał tyle emocji znajdziecie poniżej (w angielskiej wersji językowej).

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Źródło: http://www.vg247.com/2015/07/09/metal-gear-solid-5-the-phantom-pain-graphics-downgrade/

Komentarze (90)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper