Analiza zachowania graczy – jak stworzyć grę w oparciu o dane?

Gry
575V
Analiza zachowania graczy – jak stworzyć grę w oparciu o dane?
Wojciech Gruszczyk | 16.06.2015, 14:56

Michał Witkowski, analityk gier, w najbliższy czwartek pojawi się w Akademii Ganymede, aby opowiedzieć wszystkim zainteresowanym o analizie zachowania graczy. Jak skonfrontować intuicję twórców gry z danymi? Jak zdobyć obiektywne, liczbowe informacje o graczach? W jaki sposób je wykorzystać, żeby sprawić, by nasza gra była bardziej wciągająca i przyjemna dla graczy? – chcecie znać pytania na te odpowiedzi? Zapraszamy na wydarzenie!

W ten czwartek kolejna prezentacja w Akademii Ganymede. Tym razem Michał Witkowski, analityk gier w Ganymede, odpowie na pytania: 
Dalsza część tekstu pod wideo
 
Jak skonfrontować intuicję twórców gry z danymi? Jak zdobyć obiektywne, liczbowe informacje o graczach? W jaki sposób je wykorzystać, żeby sprawić, by nasza gra była bardziej wciągająca i przyjemna dla graczy? Na spotkaniu poznasz odpowiedzi na te pytania i dowiesz się, do czego służy analityka gier i jak zacząć z niej korzystać.
Wydarzenie jest bezpłatne, jednak liczba miejsc jest ograniczona i obowiązuje rejestracja.
 
Naszymi patronami medialnymi są: PSX Extreme oraz Dziennik Internautów.
Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper