Twórcy XCOM 2 wyjaśniają ekskluzywność projektu - „studio ma rodowód na PC-tach”

Gry
987V
Twórcy XCOM 2 wyjaśniają ekskluzywność projektu - „studio ma rodowód na PC-tach”
Wojciech Gruszczyk | 08.06.2015, 20:59

Równo tydzień temu 2K Games zaprezentowało XCOM 2. Tytuł zmierza wyłącznie na komputery osobiste i deweloperzy postanowili wyjaśnić tę sytuację. Wiele na to wskazuje, że nie powinniśmy liczyć na szybką konwersję na konsole.

Dyrektor kreatywny – Jake Solomon – oraz główny producent – Garth DeAngelis – z Firaxis Games rozmawiali z dziennikarzem IGN na temat nadchodzącego XCOM 2. W produkcji pojawią się między innymi lepiej wyglądające zniszczenia, ładniejsi bohaterowie, czy też upiększone środowisko.

Dalsza część tekstu pod wideo

Deweloperzy nie kryją, że „domem studia” są komputery osobiste i to właśnie z tego powodu zdecydowali się tworzyć XCOM 2 na PC-ty:

„Aby to zrobić [zdecydowanie ulepszyć produkcję – red.] musimy wykorzystać całe nasze doświadczenie... I naszą wiedzę na temat PC-tów. To jest nasz dom i to jest miejsce, w którym czujemy się bardzo wygodnie.” – powiedział Salomon

„W porównaniu z rozmiarami planowanej gry jesteśmy małym zespołem, dlatego pragniemy skupić się na platformie, z której studio posiada rodowód, a dla X-COM: UFO Defense tym rodowodem są tylko komputery osobiste... To ma najwięcej sensu i przede wszystkim temu chcemy poświęcić nasz czas.” – powiedział DeAngelis

Nie brzmi to zbyt dobrze... A warto jeszcze dodać, że twórcy aktualnie nie przygotowują wsparcia dla padów, ale możliwe, że stosowna łatka pojawi się po premierze produkcji. 

Źródło: http://www.vg247.com/2015/06/08/xcom-2-devs-explain-pc-exclusivity-game-wont-support-gamepads-at-launch/

Komentarze (36)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper