Patch 1.04 do Bloodborne wprowadza wiele istotnych zmian - mamy listę

Gry
1573V
Patch 1.04 do Bloodborne wprowadza wiele istotnych zmian - mamy listę
Wojciech Gruszczyk | 25.05.2015, 14:00

Pod koniec ubiegłego tygodnia otrzymaliśmy informacje o nadchodzącym patchu do Bloodborne. From Software przygotowało już niezbędne pliki i łatka znalazła się na serwerach. Twórcy usprawnili produkcję pod wieloma względami. Jesteście zainteresowani listą zmian? Zapraszamy!

Aktualizacja zajmuje około 300MB i jak zobaczycie poniżej, twórcy zdecydowali się usprawnić naprawdę sporo elementów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tak prezentuje się lista innowacji: 

  • Zmniejszono ilość potrzebnej wytrzymałości do korzystania z Kirkhammer.
  • Zmniejszono ilość potrzebnej wytrzymałości do korzystania z Wheel Logarius.
  • Możesz przechowywać po 600 fiolek i kul srebra.
  • Skorygowano siłę niektórych wrogów w niektórych obszarach w trakcie New Game Plus.
  • Skorygowano odporność i podatność niektórych wrogów (bolt / arcane attack).
  • Naprawiono błąd z siłą ataku Rifle Spear. W szczególności naprawiono problem z wykorzystywaniem Blood Games.
  • Zwiększono czas trwania Old Hunter Bone oraz zmniejszono wykorzystywanie Quicksilver Bullets (zmniejszono z 5 do 4).
  • Zwiększono czas trwania efektu Tiny Tonitrus.
  • Zwiększono czas trwania efektu Augur of Ebrietas.
  • Zmniejszono koszt Quicksilver Bullet w przypadku korzystania z A Call Beyond (z 8 do 7).
  • Zmniejszono koszt Quicksilver Bullet w przypadku korzystania z Choir Bell (z 8 do 7).
  • Skorygowano efekt Beast Blood Pellet.
  • Dodano Short Ritual Root Chalice do sklepu po ukończeniu lochu Pthumeru Chalice. Kosztuje 10 Insight.
  • Można korzystać z Short Ritual Root Chalice na wczesnym etapie gry.
  • Za pomocą rozgrywki prywatnej można teraz dołączać do każdego znajomego (niezależnie od postępu w grze i różnic w poziomach).
  • Sklep, w którym możemy korzystać z  waluty Insight odblokowuje się po zdobyciu 1 Insight i pozostaje otwarty przez cały czas (nawet jak posiadamy 0 Insight).
  • Przedmiot „Blood Chunk” trafił sklepu. Kosztuje 30 Insight.
  • Dodano losowe nagrody za zabicie bossów z lochów. Przeciwnicy będą teraz nie tylko opuszczać materiały do wzmacniania broni, ale również losowe Blood Gemy.
  • Różne głębokości lochów pozwolą zdobyć różne Gemy:
    - 1: Blood Stone Shard
    - 2: Twin Blood Stone Shard
    - 3: Twin Blood Stone Shard and Blood Stone Chunk (Rare)
    - 4: Blood Stone Chunk
    - 5: Blood Stone Chunk and Blood Rock (Rare)
  • Zwiększono poziom Blood Gems dostępnych w lochach poziomu 1-3.
  • Zwiększono ilość możliwych do zdobycia Blood Echoes w lochach.
  • Rozgrywka kooperacyjna w lochach rozpocznie się teraz w pokoju z lampą.
  • Bronie o specjalnych nazwach takich jak „uncanny” można teraz nabyć od Bath Messengers.
  • Skorygowano jasność ekranu po podniesieniu z ziemi Blood Echoes.
  • Poprawiono błąd, który odłączał gracza z trybu online po wejściu w tryb czuwania.
  • Poprawiono błąd, który powodował, że goście w kooperacji nie widzieli w odpowiedni sposób wrogów przez zbyt szybkie poruszanie się.
  • Dalsze usprawnienia i poprawki.
     

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.

Źródło: http://www.dualshockers.com/2015/05/25/bloodbornes-patch-1-04-full-patch-notes-now-available/

Komentarze (50)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper