Project CARS na XONE bez lobby i z gorszym frameratem - autorzy zapowiadają poprawę

Gry
1003V
Project CARS na XONE bez lobby i z gorszym frameratem - autorzy zapowiadają poprawę
Bartosz Dawidowski | 11.05.2015, 07:47

Po premierze Project CARS okazało się, że niestety jedna wersja najnowszych wyścigów Sligthly Mad Studios nie została należycie dopracowana. Chodzi o edycję na Xbox One. Deweloperzy zapewniają jednak, że już w najbliższym czasie płynność animacji gry zwiększy się przynajmniej o kilka procent.

Właściciele Xboksów One żalą się na oficjalnym forum Project CARS, że ich wersja gry nie została tak dobrze dopracowana, jak edycja z PS4. I mają rację, bo ostatnie testy Digital Foundry wskazały wyraźnie, że tytuł na konsoli Microsoftu ma problem z utrzymaniem stałej ilości klatek na sekundę. Deweloperzy ze Sligthly Mad Studios zapewniają, że już "w najbliższym czasie" otrzymamy jednak patch, który "poprawi płynność animacji o 4-7%, a także rozwiąże część problemów z kontrolerami". Na temat problemów ze sterowaniem pisaliśmy więcej w tym miejscu.

Drugi temat, na jaki narzekają właściciele XONE, to brak opcji lobby przy rozgrywce sieciowej. Gracze po prostu są wrzucani na XONE do losowo wybranych wyścigów z przypadkowymi osobami w module online'owym. Autorzy Project CARS napisali na oficjalnym forum, że powodów takiego stanu rzeczy należy szukać u decydentów z Microsoftu, a nie w zespole deweloperów. Studio stara się jednak "znaleźć sposoby na poprawienie matchmakingu na XONE".

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: http://www.thegamescabin.com/project-cars-xbox-one-getting-4-7-performance-increase-first-party-reasons-for-no-lobby-browsers/

Komentarze (40)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper