Jak Project CARS radzi sobie z płynnością animacji? Gra działa na PS4 lepiej niż na XOne
Kilka tygodni temu specjaliści z DigitalFoundry opublikowali w Sieci test Project CARS, który w ekspresowym tempie zniknął z Sieci. Deweloperzy poinformowali, że dziennikarze nie otrzymali finalnej wersji produkcji i te badania nie mają sensu. Nadszedł jednak czas ostatecznego sprawdzianu i jak się okazuje obie konsole aktualnej generacji borykają się ze spadkami animacji.
Największą niewiadomą w przypadku produkcji Slightly Mad Studios była oczywiście płynność animacji. Usunięcie wspomnianego we wstępie materiału i oficjalna informacja od deweloperów nie uspokoiła wszystkich graczy, więc na pewno warto zapoznać się z najnowszym testem DigitalFoundry.
Redaktorzy postanowili sprawdzić obie konsole aktualnej generacji w ekstremalnych warunkach – maksymalna ilość zawodników, szybkie samochody, zmienne warunki pogodowe i różne pory dnia.
Jak zobaczycie poniżej gra nadal zalicza spadki animacji, ale z łatwością można zauważyć poprawę względem rozgrywki z wczesnej wersji pozycji. Wcześniej liczba klatek na sekundę często spadała do około 20... Teraz w zasadzie nie możemy zauważyć aż tak dramatycznych problemów.
DigitalFoundry podkreśla, że tym razem do testów użyto premierową wersję Project CARS wraz z łatką. Warto zauważyć, że patch na PlayStation 4 jest odrobinę większy (817MB) od tego na Xboksa One (428MB).
Warto wspomnieć, że kilka godzin temu mogliście się zapoznać z pierwszymi ocenami projektu.