Rozwiązano problem z rozmazującymi się teksturami na PS4
Jeżeli PS4 miało jakieś poważne graficzne problemy, to z pewnością nie do końca radziło sobie z anizotropowym filtrowaniem, które rozmazywało nam podłoże w kilku popularnych grach.
Jak podaje serwis GameNuke – problem prawdopodobnie został rozwiązany przez samych twórców gier. Kłopoty te dotykały w dużej mierze produkcji, które powstały w oparciu o silnik Unreal Engine 3. W grach, które miały włączony wysoki poziom filtrowania anizotropowego, tekstury ulegały dziwnem rozmyciu i traciły na wyrazistości. Wraz z ostatnią łatką do gry DmC: Devil May Cry Definitive Edition, problem ten został praktycznie zlikwidowany, co możecie zaobserwować na poniższym obrazku. Po lewej widzicie grę przed spatchowaniem, a po prawej już z zaimplementowaną łatką.
Na pewno wiemy, że grafika uległa również poprawie w Mortal Kombat X oraz Dark Souls II: Scholar of the First Sin. Oczywiście, aby zauważyć zmiany musimy ściągnąć najnowsze aktualizacje do wyżej wymienionych produkcji. Także twórcy Project C.A.R.S. napisali, że w związku z zainstniałą sytuacją planują zwiększyć stopień filtrowania z 4x do 8x.
A czy wam udało się zauważyć te różnice?