Rozwiązano problem z rozmazującymi się teksturami na PS4

Gry
2152V
Rozwiązano problem z rozmazującymi się teksturami na PS4
Mateusz Gołąb | 20.04.2015, 11:58

Jeżeli PS4 miało jakieś poważne graficzne problemy, to z pewnością nie do końca radziło sobie z anizotropowym filtrowaniem, które rozmazywało nam podłoże w kilku popularnych grach.

Jak podaje serwis GameNuke – problem prawdopodobnie został rozwiązany przez samych twórców gier. Kłopoty te dotykały w dużej mierze produkcji, które powstały w oparciu o silnik Unreal Engine 3. W grach, które miały włączony wysoki poziom filtrowania anizotropowego, tekstury ulegały dziwnem rozmyciu i traciły na wyrazistości. Wraz z ostatnią łatką do gry DmC: Devil May Cry Definitive Edition, problem ten został praktycznie zlikwidowany, co możecie zaobserwować na poniższym obrazku. Po lewej widzicie grę przed spatchowaniem, a po prawej już z zaimplementowaną łatką.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na pewno wiemy, że grafika uległa również poprawie w Mortal Kombat X oraz Dark Souls II: Scholar of the First Sin. Oczywiście, aby zauważyć zmiany musimy ściągnąć najnowsze aktualizacje do wyżej wymienionych produkcji. Także twórcy Project C.A.R.S. napisali, że w związku z zainstniałą sytuacją planują zwiększyć stopień filtrowania z 4x do 8x.

A czy wam udało się zauważyć te różnice?

Źródło: http://gearnuke.com/ps4-af-graphics-issues-sony-finally-fixed-screenshot-comparison-inside/

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper