Battlefront z możliwością przełączania się między FPP i TPP; DICE celuje w 60 FPS
Gry
1709V
Zalew informacji z Star Wars: Battlefront (2015) trwa nieprzerwanie od kilku dni, a tempo zasypywania nas nowymi materiałami i szczegółami ani myśli zwalniać. Jeśli dalej łakniecie kolejnych wagonów konkretów, zapraszam do rozwinięcia.
Informacji do przekazania jest niemało, więc nie ma obijania się i przystępujemy do przeglądania:
- Mapy będą umiejscowione na czterech ikonicznych planetach. Przygotowanych lokacji ma być wiele, będą się różnić od siebie rozmiarem, by sprostać potrzebom planowanych trybów.
- Na pewno będzie więcej niż osiem map, a także przypadnie ich więcej niż dwie na każdą planetę.
- W misje do grania w kooperacji będzie można zagrać online, offline lub z botami. Split-screen tylko dla rozgrywki lokalnej.
- Grając żołnierzem, będziemy mogli się przełączyć między widokami z pierwszej i trzeciej osoby.
- W kosmicznych pojedynkach lotniczych wezmą udział całe eskadry pilotów.
- Wydanie dodatku The Battle of Jakku nie jest planowane na premierę gry, ale celem jest powołanie go do życia czym prędzej.
- Zbliżająca się gra skupi się na oryginalnej trylogii Gwiezdnych Wojen.
- Produkcji nie nazwano Battlefront 3, ponieważ "Jest zarówno odmienna, jak i podobna w wielu aspektach. Zdecydowaliśmy się na reboot, zamiast stosowania tej nazwy".
- Wybór bohaterów zależny od trybu gry. Dotychczas zapowiedzianymi postaciami są Boba Fett i Darth Vader. Kolejni zostaną ogłoszeni.
- Tarcza widoczna w trailerze to jeden z wielu power-upów.
- Będzie dużo swobody w dostosowaniu postaci do swoich upodobań.
- Celem na konsolach jest 60 klatek na sekundę.
- Będzie mnóstwo rzeczy do osiągnięcia, zebrania i odblokowania.
Piguła informacji jest potężna, dlatego dzielcie się w komentarzach opiniami i narastającym hype'em.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Star Wars: Battlefront (2015).