Dwóch świetnych artystów zatrudnionych do pracy nad Uncharted 4. Sprawdźcie ich prace!
Czwarta odsłona to prawdopodobnie jedna z najbardziej oczekiwanych gier na PlayStation 4. Naughty Dog dobrze o tym wie, więc zatrudnia uzdolnionych fachowców, by zapewnić jak najlepszą jakość swojego flagowego tytułu.
Naughty Dog dwukrotnie zaskoczyło nas fenomenalnie wyglądającymi materiałami z nadchodzącego . Świetnie prezentował się zarówno render ujawniający prace nad grą, jak i późniejszy fragment gameplayu. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że studio stoi po tej jasnej stronie mocy, która nie kusi swoich fanów przepiękną oprawą graficzną tylko po to, aby wzbudzić zainteresowanie, a później i tak zniżyć jej jakość. Liczę na to tym bardziej, że Naughty Dog zatrudniło ostatnio dwóch doskonałych artystów do pracy nad nowymi przygodami Nathana Drake’a.
Pierwszy z nich to Glauco Longhi – Brazylijczyk będący weteranem w kwestii projektowania postaci oraz rzeźbienia wirtualnych terenów. Ma w swoim dorobku nie tylko wykonywanie pojedynczych zleceń jako freelancer, ale zdarzyło mu się również pracować z dużymi firmami produkcyjnymi. Więcej jego dzieł możecie zobaczyć na stronie CGSociety oraz na osobistym Twitterze Glauco.
Drugi zatrudniony artysta to Jacob Norris – fachowiec od hiper realistycznych tekstur. Wcześniej współpracował z Konami przy Metal Gear Solid V: The Phantom Pain a także z Insomniac Games wspomagając powstawanie Sunset Overdrive, Resistance 3 oraz Fuse. Jeżeli jesteście ciekawi jego prac, to zerknijcie na profil PurePolygons w serwisie ArtStation.
W poniższej galerii możecie przejrzeć prace obu panów. Muszę przyznać, że moje oczekiwania względem Uncharted 4 bardzo urosły po tej wiadomości. Co wy o tym myślicie?
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Uncharted 4: Kres Złodzieja.