Wasteland 2 w gronie nielicznych. Gra będzie banglać w 1080p na PS4 i XOne
Porównanie rozdzielczości nowych tytułów na konkurencyjnych platformach stało się już niemal tradycją. mimo różnic w architekturze obu konsol ma zapewnić graczom identyczne doznania wizualne.
Gra twórczości inXile entertainment ma pojawić się w bliżej niesprecyzowanym momencie drugiej połowy tego roku, w związku czym twórcy mają jeszcze mnóstwo czasu, żeby zrezygnować ze złożonych obietnic.
Den Jenkins, pracujący w studiu na stanowisku Lead Engineer, potwierdza takie doniesienia, dając fanom nadzieję na równe traktowanie zwolenników obu obozów:
Tworzymy singlowego erpega z systemem turowym, więc nasze potrzeby wydajnościowe są nieco odmienne wymagań innych gier, np. multiplayerowych strzelanin. Celujemy w zachowanie właściwej równowagi pomiędzy wydajnością a stroną wizualną stylu naszej gry. Tytuł śmiga w 1080p i nie spodziewamy się żadnych zmian w toku jego powstawania.
Jenkins zapytany o to, czy występowały jakieś problemy z dostosowaniem do specyfiki Xboksa, odparł, że nic takiego nie miało miejsca.
Mieliście już okazję pograć w na pecetach?