Nowości podbijają Wielką Brytanie - dobry debiut Battlefield: Hardline
Od dawna nie mieliśmy tak wielkiego poruszenia na brytyjskim rynku. W zeszłym tygodniu zadebiutowało kilka ciekawych produkcji, z którymi bardzo chętnie zapoznają się mieszkańcy Wysp. Battlefield: Hardline oraz zaliczyły bardzo udany start.
Pierwsze miejsce w rankingu zajęła produkcja wydana przez Electronic Arts. Jest to pierwsze zwycięstwo amerykańskiej firmy w zestawieniu sprzedaży gier w Wielkiej Brytanii w tym roku.
Gra studia Visceral Games jest najszybciej sprzedającym się tytułem w kategorii gier multiplatformowych w 2015 roku.
Chart-Track podaje, że najwięcej zainteresowanych zdecydowało się nabyć tytuł na PlayStation 4 (46%), następnie na Xboksa One (43%), zaś w przypadku poprzedniej generacji wynik jest taki sam (po prawie 6%). Warto jednak odnotować, że firma nie przedstawia danych dotyczących dystrybucji cyfrowych.
Drugie miejsce w rankingu przypadło kotletowi od Square Enix – ten wynik był zapewne w dużej mierze możliwy dzięki wersji demonstracyjnej Final Fantasy XV.
Inni debiutanci to (7 miejsce). W przypadku gry o Żywych Trupach gracze od kilku dni mogą nabyć pudełkowe wydanie wszystkich odcinków.
Przyzwoitym wynikiem może również pochwalić się Halo: The Master Chief Collection – gra zaliczyła skok zainteresowania względem poprzedniego tygodnia o 80%. Było to możliwe dzięki wydaniu w Wielkiej Brytanii specjalnej wersji Xboksa One właśnie z tą pozycją.
- 1. Battlefield: Hardline
- 2.
- 3.
- 4. Dying Light
- 5. FIFA 15
- 6. Mario Party 10
- 7. Resident Evil: Revelations 2
- 8. Call of Duty: Advanced Warfare
- 9. Minecraft: Xbox Edition
- 10. Minecraft: PlayStation Edition
- 11. Disney Infinity 2.0: Marvel Super Heroes
- 12. WWE 2K15
- 13. Halo: The Master Chief Collection
- 14. Terraria
- 15. The Order: 1886
- 16. Forza Horizon 2
- 17. Destiny
- 18. Far Cry 4
- 19. Evolve
- 20. The Crew