Nowe szczegóły i wyjątkowy cosplay z Wiedźmin 3: Dziki Gon
Gry
5772V
Właśnie otrzymaliśmy sporo nowych informacji na temat Wiedźmin 3: Dziki Gon, a ponadto na oficjalnym profilu rodzimej produkcji pojawiły się zdjęcia znanego Wiedźmina. To jak, czytamy i oglądamy?
Bez zbędnego przedłużania, tak prezentują się soczyste informacje na temat produkcji z niemieckiego magazynu Gamestar:
Szczegóły dotyczące rozgrywki:
- W grze znajdują się 4 poziomy trudności (łatwy, średni, ciężki i „ciemny”), które sprawiają, że potwory posiadają różne umiejętności, ale ich paski życia pozostają bez zmian.
- Po wykonaniu zadań pobocznych, w których musimy zabić potwora możemy wytargować większą nagrodę za pomocą mini-gry.
- Zadania poboczne są bardzo dobrze opracowane i posiadają wiele rozgałęzień.
- Na wyższych poziomach trudności będziemy musieli korzystać z mikstur. Mogą one zostać ulepszane, dzięki czemu będą dawać silniejsze efekty.
- Dziennikarze twierdzą, że mapa (Novigrad i No Man's Land) jest znacznie większa od tej, którą spotkaliśmy w Skyrimie. Znaczącą rolę w grze odgrywa „The Isles of Skellige”. Obok tego miejsca występuje jeszcze 5-6 odrębnych lokacji – w tym Kaer Morhen.
- Wrogowie się nie respawnują lub robią to bardzo rzadko.
- Najlepsze przedmioty w grze muszą zostać stworzone.
- Redaktorzy byli pod wrażeniem rozgałęzień w opowieści.
- Naprawa złych wyborów nie zawsze jest możliwa, nawet gdy zdecydujemy się zapisać/wczytać rozgrywkę.
- W przeciwieństwie do opcji dialogowych w pozycjach BioWare – tutaj nie otrzymamy informacji, które wypowiedzi są dobre/złe. Musimy się tego domyśleć.
- Dziennikarze chwalą karciankę, która znajduje się w grze.
- W grze znajdują się dwa bardzo duże miasta – Novigrad oraz Oxenfurt – które tętnią życiem.
- Na „Ziemi Niczyjej” znajduje się 25 mniejszych miejscowości, które wielkością przypominają Flotsam z Wiedźmina 2.
- Geralt może okraść ludzi, chociaż dziennikarze uważają, że ten system jest zbyt łatwy.
- W trakcie rozgrywki redaktor (na 7 poziomie) został zmiażdżony 1 atakiem przez Wywernę (poziom 24). Brak skalowania.
Aspekty techniczne:
- Możemy całkowicie zmieniać HUD. Możemy również wyłączać ikonki/znaczniki zadań na mapie. Wskazówki audiowizualne (np. ludzie, którzy proszą o pomoc) będą dostępne, ale można je również wyłączyć.
- Gra na kontrolerze jest lepsza niż na klawiaturze + myszce.
- Irytujący problem z drzwiami z Wiedźmin 2 został rozwiązany. Drzwi otwierają się automatycznie i nie ma ekranów ładowania.
- Xbox One pozostanie na rozdzielczości 900p.
- W dniu premiery gra otrzyma patch.
- Broda bohatera będzie rosnąć w trakcie rozgrywki (LOL!).
- Dziennikarze uważają, że tytuł posiada imponujący system dynamicznej pogody – najlepszy jaki kiedykolwiek widzieli.
- W trakcie rozgrywki napotkali bardzo mało błędów – żadnych „freezów".
- Ustawienia Ultra mają znaczący wpływ na jakość i wygląd roślinności.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.