Techland po cichu poprawił grafikę w Dying Light na PS4

Gry
3535V
Techland po cichu poprawił grafikę w Dying Light na PS4
Bartosz Dawidowski | 19.03.2015, 09:06

Dying Light to po serii Wiedźmin chyba najlepiej sprzedająca się polska produkcja ostatnich lat. Niestety grafika na starcie w konsolowej wersji Dying Light nie zrywała czapek z głów. Wygląda jednak na to, że Techland cichaczem wprowadził kilka ważnych wizualnych usprawnień.

Dying Light działało w dniu premiery w natywnej rozdzielczości 1080p, ale deweloperom nie udało się zapewnić nam odpowiedniego poziomu LoD ("Level od Detail"). Oznacza to, że obiekty znajdujące się w dalszej odległości od postaci gracza wyglądały biednie - nawet odrobinę gorzej niż przy najniższych ustawieniach graficznych z PC.

Na szczęście Techland poprawił grafikę Dying Light w wersji na PS4 poprzez ostatni patch. W informacjach dotyczących aktualizacji nie wspomniano o tym fakcie. Zmiany wizualne zauważyła jednak redakcja GearNuke. W galerii poniżej znajdziecie screenshoty porównujące jakość grafiki przed i po zainstalowaniu patcha. Ulepszony został nie tylko Level of Detail, ale również rozdzielczość cieni oraz filtrowanie tekstur.

Dalsza część tekstu pod wideo

Warto przypomnieć, że osoby szukające hardkorowego wyzwania mogą bawić się od kilku dni w trybie Hard, który został wprowadzony przez darmową aktualizację.

Źródło: własne

Komentarze (95)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper