Phil Spencer na GDC: DirectX 12 uwolni nawet 20% zasobów GPU

Gry
1811V
Phil Spencer na GDC: DirectX 12 uwolni nawet 20% zasobów GPU
Bartosz Dawidowski | 05.03.2015, 08:48

W sierpniu autorzy Wiedźmin 3: Dziki Gon wylali kubeł zimnej wody na temat potencjalnych korzyści płynących z przesiadki na DirectX 12. Phil Spencer twardo obstaje jednak przy swojej wersji - DirectX 12 zapewni deweloperom wymierne korzyści i lepiej działające gry.

W trakcie specjalnego panelu urządzonego w trakcie Game Developers Conference w San Francisco Phil Spencer, szef działu Xbox, zapowiedział, że wprowadzenie DirectX przyniesie wymierne korzyści. Gry działające w oparciu o te biblioteki mają obciążać procesory nawet o 50% mniej, w porównaniu z DirextX 11. To nie wszystko. Odciążone zostaną także jednostki GPU - w przypadku Fable Legends Phil Spencer twierdzi, że GPU jest odciążony o 20% po zastosowaniu bibliotek DirectX 12.

Niestety Spencer nie sprecyzował w swojej wypowiedzi o Fable Legends o jaką platformę chodzi (PC czy XONE). Biorąc pod uwagę jednak, że Spencer jest szefem działu Xbox w Microsoft, można śmiało założyć, że tą platformą jest Xbox One.

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: http://www.dualshockers.com/2015/03/04/directx-12-will-boost-xbox-ones-cpu-by-up-to-20-according-to-phil-spencer/

Komentarze (56)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper