Analiza grafiki w Resident Evil: Revelations 2 - XONE wypada lepiej od PS4

Gry
4135V
Analiza grafiki w Resident Evil: Revelations 2 - XONE wypada lepiej od PS4
Bartosz Dawidowski | 02.03.2015, 10:29

Miłośnicy survival horrorów mogą już szarpać w pierwszy epizod Resident Evil: Revelations 2. Gra nie ma porywającej oprawy wizualnej. Mimo wszystko redakcja Digital Foundry, działająca w ramach Eurogamera, postanowiła przyjrzeć się grafice z tej produkcji.

Resident Evil: Revelations 2 działa na silniku MT Framework 2.0, który zadebiutował w 2009 roku, przy okazji Lost Planet 2. Okazuje się niestety, że właściciele PS4 mogą poczuć się rozczarowani. Gra działa w 1080p na obu konsolach, i jakość refleksów świetlnych na konsoli Sony jest trochę gorsza, niż na Xbox One, ale na pierwszy rzut oka obie edycje gry wydają się identyczne. Wnikliwa analiza pokazuje jednak, że PS4 nie radzi sobie z renderowaniem scenek np. w lesie, gdzie framerate spada poniżej wartości 30 fps. Na Xbox One w tych samych sekcjach możemy cieszyć się z 50-60 fps. Niestety DigitalFoundry nie udało się ustalić, co dokładnie powoduje spadki w płynności animacji na PS4.

Co ciekawe - gra na PC nie wygląda zauważalnie lepiej od wersji na XONE/PS4. Grając na porządnym komputerze osobistym można cieszyć się natomiast z absolutnie stabilnego framerate'u.




Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-resident-evil-revelations-2-face-off

Komentarze (130)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper