Soczyste szczegóły z Dragon's Dogma Online - fabuła, grafika, czat, DLC itd.

Gry
1142V
Soczyste szczegóły z Dragon's Dogma Online - fabuła, grafika, czat, DLC itd.
Wojciech Gruszczyk | 20.02.2015, 20:25

Capcom coraz to chętniej wypowiada się na temat Dragon's Dogma Online. W Sieci pojawiają się nowe materiały, na których widzimy walkę łowców z wielkimi stworami. Nadszedł czas na zebranie najnowszych, soczystych wieści.

Niedawno poinformowaliśmy o wielkich zmianach w Deep Down. Autorzy chcą przebudować projekt niemal pod każdym względem i z tego powodu w japońskiej firmie „zielone światło” otrzymał Dragon's Dogma Online.

Dalsza część tekstu pod wideo

To właśnie ta pozycja zadebiutuje w pierwszej kolejności i jednocześnie da szansę autorom Deep Down na przeprojektowanie gry.

W zasadzie Dragon's Dogma Online powinna zadowolić graczy, którzy zagrywali się w dwie pierwsze odsłony z tej serii. Deweloperzy wyciągają najlepsze elementy z tych dzieł i wrzucają je w sieciowe szaty.

Tak prezentują się szczegóły:

  • W grze nie pojawi się czat głosowy.
  • Produkcja wygląda „szorstko” i prezentuje grafikę z poprzedniej generacji.
  • Twórcy dodali do pozycji wszystkie bronie oraz cały ekwipunek z Dragon's Dogma i Dragon's Dogma: Dark Arisen oraz wiele nowych elementów. Wszystkich nowych przedmiotów jest 1000, ale wciąż można przygotowywać nowe sprzęty z materiałów.
  • Gracze mogą przełączać się pomiędzy serwerami.
  • Gracze mogą tworzyć wiele postaci na jednym koncie.
  • Produkcja na komputerach osobistych nie będzie mieć wielkich wymagań – 3-letni PC wystarczy, aby zagrać w pozycję na przyzwoitym poziomie.
  • Gra to długotrwały projekt – ze względu na specyfikę obszarów, lochów, zadań, polowań w pozycji będzie można spędzić wiele czasu (poziom będzie rósł wraz z naszymi postaciami).
  • Twórcy zapowiedzieli 3 rozszerzenia do produkcji.
  • Tytuł nie jest powiązany fabularnie z Dragon's Dogma i Dragon's Dogma: Dark Arisen.
  • W przypadku pierwszej odsłony antagonistą był Smok, jednak w najnowszym tytule to gracze będą ochraniać Białego Smoka.
  • W projekcie nie zabraknie Pomocników i nadal będziemy mogli przygotować swojego „Main Pawna”.
  • Pomocników możemy ponownie ubierać i wyposażać.
  • Krótki opis klas postaci:
    - Fighter = ataki krótkiego zasięgu
    - Hunter = ataki dalekiego zasięgu
    - Priest = leczenie i wskrzeszania
    - Shield Sage = typowy tank.

  • W party może maksymalnie znajdować się czterech graczy. Można dodawać do zabawy Pomocników.
  • Twórcy pozwolą na grę solo.
  • Nadal można wynajmować i zatrudniać Pomocników.
  • Autorzy przygotowali wiele nowych elementów do tworzenia postaci.
  • Pomocnicy mogą pomagać w rzemiośle.
  • System pancerzy pozostał bez większych zmian, ale twórcy urozmaicili ten element o dostosowywanie (kolorowanie?).
  • System umiejętności z Dragon's Dogma i Dragon's Dogma: Dark Arisen pozostał – wciąż musimy kupować nowe skille za punkty dyscypliny.
  • Nie ma kogoś podobnego do Ur-Dragona jako bossa.
  • Są raidy dla 8 graczy!
  • Zostaną wprowadzone emotki i klany.
  • Twórcy są przekonani, że jeśli podobał Ci się Dragon's Dogma i Dragon's Dogma: Dark Arisen to z tym tytułem będzie podobnie. 
Źródło: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=996089

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper