Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 16.02.2015 14:37
Uncharted 4: A Thief's End zaskoczy nas swoją otwartością
1797V

Uncharted 4: A Thief's End zaskoczy nas swoją otwartością

Najnowsze dzieło Naughty Dog to dla wielu czytelników PPE towar priorytetowy. Z tego powodu na pewno ucieszy Was fakt, że autorzy w przypadku tej pozycji chcą nam zaoferować zdecydowanie większą otwartość względem poprzednich tytułów. 

W najnowszym numerze PlayStation Official Magazine UK pojawiły się świeże szczegóły dotyczące dzieła Naughty Dog.

Gra zaoferuje nam poczucie „sandboxa”, ponieważ głównym założeniem autorów jest przygotowanie sporych rozmiarów poziomów, które będą w pewien sposób otwarte. Ponadto mapy będą skrywać ukryte informacje pozwalające nam poznać smaczki z fabuły. Według redaktora POM – autorzy chcą wrócić do otwartości terenów z czasów Jak 3.

W tekście pojawia się również informacja o nowych funkcjach, mianowicie o korzystaniu z haka oraz czekana – wspinaczka będzie trudna i wymagająca. W trakcie takiego przemieszczania istnieje ryzyko spadnięcia z powodu utraty równowagi.

Autorzy kolejny raz poruszyli temat klatek na sekundę – wersja demonstracyjna, w którą grali redaktorzy działała w 30 fpsach, ale w ostateczności deweloperzy chcą osiągnąć 60 fps-ów. Wciąż priorytetem dla Naughty Dog jest jakość rozgrywki.

Na zakończenie otrzymaliśmy informacje o jakości tekstur – tych będzie 4 razy więcej niż w Uncharted 3: Oszustwo Drake'a i nie zauważymy różnicy pomiędzy scenkami przerywnikowymi a rozgrywką. 

Źródło: http://www.z-giochi.com/news/en/uncharted-4-details-about-sandbox-climbing-framerate-and-texture-from-opm-139207

Tagi: Naughty Dog playstation 4 sony uncharted 4: a thief's end