Uncharted 4: A Thief's End zaskoczy nas swoją otwartością

Gry
1919V
Uncharted 4: A Thief's End zaskoczy nas swoją otwartością
Wojciech Gruszczyk | 16.02.2015, 14:37

Najnowsze dzieło Naughty Dog to dla wielu czytelników PPE towar priorytetowy. Z tego powodu na pewno ucieszy Was fakt, że autorzy w przypadku tej pozycji chcą nam zaoferować zdecydowanie większą otwartość względem poprzednich tytułów. 

W najnowszym numerze PlayStation Official Magazine UK pojawiły się świeże szczegóły dotyczące dzieła Naughty Dog.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra zaoferuje nam poczucie „sandboxa”, ponieważ głównym założeniem autorów jest przygotowanie sporych rozmiarów poziomów, które będą w pewien sposób otwarte. Ponadto mapy będą skrywać ukryte informacje pozwalające nam poznać smaczki z fabuły. Według redaktora POM – autorzy chcą wrócić do otwartości terenów z czasów Jak 3.

W tekście pojawia się również informacja o nowych funkcjach, mianowicie o korzystaniu z haka oraz czekana – wspinaczka będzie trudna i wymagająca. W trakcie takiego przemieszczania istnieje ryzyko spadnięcia z powodu utraty równowagi.

Autorzy kolejny raz poruszyli temat klatek na sekundę – wersja demonstracyjna, w którą grali redaktorzy działała w 30 fpsach, ale w ostateczności deweloperzy chcą osiągnąć 60 fps-ów. Wciąż priorytetem dla Naughty Dog jest jakość rozgrywki.

Na zakończenie otrzymaliśmy informacje o jakości tekstur – tych będzie 4 razy więcej niż w Uncharted 3: Oszustwo Drake'a i nie zauważymy różnicy pomiędzy scenkami przerywnikowymi a rozgrywką. 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Uncharted 4: Kres Złodzieja.

Źródło: http://www.z-giochi.com/news/en/uncharted-4-details-about-sandbox-climbing-framerate-and-texture-from-opm-139207

Komentarze (61)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper