Igor Chrzanowski Igor Chrzanowski 08.02.2015 16:37
Naughty Dog: Gry są już "bardzo blisko" filmów
1702V

Naughty Dog: Gry są już "bardzo blisko" filmów

Nie od dziś wiadomo, że od paru ładnych lat Psiaki w swoich produkcjach stawiają na filmowość, akcję i piękny design wyciskający ostatnie soki z konsol. Zdaniem jednego z nich do osiągnięcia pożądanego efektu brakuje nam zaledwie kilka lat.

Pracujący przy Uncharted 4: A Thief's End, Frank Tzeng, odpowiedzialny za wygląd postaci, wypowiedział się ostatnio w sprawie jakości jaką zaczynają osiągać gry wideo.

Jego zdaniem już teraz nasza branża jest bardzo blisko tego, czego pragnie od kilku lat, a mianowicie wizualnej konkurencji z filmami - rywalizacji jak równy z równym. Frank stwierdził, że obecny Nathan Drake, którego zobaczymy w "czwórce", na spokojnie może być wykorzystany jako dubler w jakiejś poważniejszej i groźniej akcji filmowej, w których często występują kaskaderzy. 

Jednakże aby móc w pełni doścignąć branżę opanowaną przez Hollywood, potrzebujemy jeszcze trochę czasu. Zaznaczył, że postęp jest przy tym bardzo ważny, przywołując do tablicy różnice pomiędzy PS3 a PS4.

Playstation 4 jest zdecydowanie potężniejsze od "trójki", dzięki temu możemy użyć większej ilości polygonów, lepszej jakości tekstur, lepszych bitmap i wyrazić poprzez to więcej ekspresji. To wszystko sprawia, że jesteśmy o krok bliżej jakości filmowej, której pragnęliśmy dla naszej branży, myślę że za kilka lat definitywnie osiągniemy swój cel.

Jeśli macie godzinę wolnego czasu, wypowiedzi Tzenga możecie wysłuchać poniżej.

Źródło: http://www.dualshockers.com/2015/02/07/naughty-dog-dev-game-quality-really-close-to-film-right-now-will-get-closer-in-a-few-years/

Tagi: film filmowość grafika jakość Naughty Dog