Gabe Newell pomaga użytkownikom Steam
Pewnie wielu z Was wielokrotnie czekało na informację zwrotną od pomocy technicznej z jakiejkolwiek platformy. Zgodzicie się ze mną, że oczekiwanie na odpowiedź jest zawsze bardzo frustrujące? Jeden z graczy postanowił przerwać tę męczarnie i napisał do samego szefa Valve. Po dwóch godzinach jego problem został rozwiązany.
Znacie to okropne uczucie oczekiwania na odpowiedź od pomocy technicznej? Zazwyczaj czekamy bardzo długo i mamy wrażenie, że nasza sprawa nikogo nie interesuje.
Z tym problem spotkał się użytkownik Steam, który przez tydzień czekał na odpowiedź od wsparcia Steam. W międzyczasie przypomniało mu się, że Gabe Newell lubi odpisywać fanom na wiadomości, więc spróbował swojego szczęścia i napisał do szefa Valve:
„Słyszałem, że pomimo napiętego terminarza odpisujesz na wiadomości od fanów. Pomyślałem, że to wspaniałe, ale nie mogę w to uwierzyć. Z tego powodu chcę to sprawdzić. Odpiszesz szybciej, niż wsparcie Steama? Dałem im już tydzień.”
Pewnie nawet nie marzył, że po chwili na jego skrzynce pojawi się odpowiedź – Newell poprosił o numer zgłoszenia.
Następnie wystarczyło zaledwie dwie godziny, a jego problem został rozwiązany! Jest to naprawdę szokująca sytuacja, ponieważ Gabe ma na pewno mnóstwo rzeczy do roboty – Half Life 3?! – a mimo to potrafi znaleźć czas na odpisanie użytkownikom swojej platformy.
Zanim wyślecie do Newella pytanie „to kiedy premiera HL3?” to pamiętajcie, że na pewno nie jesteście pierwsi… ;)