Strzelanina FPP na oscyloskopie? To możliwe!

Gry
1245V
Strzelanina FPP na oscyloskopie? To możliwe!
Bartosz Dawidowski | 02.12.2014, 11:12

Pierwsze, najprostsze gry powstawały w oparciu o interfejs oscyloskopów (np. Tennis for Two z 1958 roku). Pekka Vaananen postanowił wykorzystać takie urządzenie od Hitachi w celu uruchomienia kultowego Quake! Musicie to zobaczyć.

Autor wykorzystał "Darkplaces", czyli modyfikację kodu pierwszego Quake'a, by zapewnić całej scenie geometryczne wymiary. Następnie gra została dopasowana do wymogów oscyloskopu Hitachi V-422. Szczegółowe informacje na temat tego projektu znajdziecie na stronie pomysłowego pasjonata.

Dalsza część tekstu pod wideo

Za informację dziękuję chrisu1982.





Źródło: http://www.lofibucket.com/articles/oscilloscope_quake.html

Komentarze (26)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper