Digital Foundry testuje framerate w Assassin's Creed: Unity przed i po trzecim patchu
Problematyka płynności działania dzisiejszych gier to obok rozdzielczości najgorętszy temat do dyskusji w niemalże wszystkich kręgach społecznych związanych z naszą branżą.
Po fatalnej, technicznej, wpadce Assassin's Creed: Unity w Sieci aż zagrzmiało od głosów niezadowolenia z jakości działania gry zarówno na PC jak i konsolach. Wszyscy pamiętamy jak przed premierą obiecywano nam "filmowe 30 klatek na sekundę" - co pięknie skomentował Piotrek Modzelewski w jednym z ostatnich odcinków Gościa Niedzielnego.
Jednak Ubisoft stara się jak może i co rusz wydaje kolejne patche stabilizujące framerate produkcji. Jak to wypadło po wprowadzeniu łatki numer 3 sprawdzicie na poniższym wideo.
I pomyśleć, że PS2 potrafiło odpalić God of War II w HD oraz prawie 60 klatkach na sekundę.