Digital Foundry testuje framerate w Assassin's Creed: Unity przed i po trzecim patchu

Gry
1405V
Digital Foundry testuje framerate w Assassin's Creed: Unity przed i po trzecim patchu
Igor Chrzanowski | 30.11.2014, 13:01

Problematyka płynności działania dzisiejszych gier to obok rozdzielczości najgorętszy temat do dyskusji w niemalże wszystkich kręgach społecznych związanych z naszą branżą.

Po fatalnej, technicznej, wpadce Assassin's Creed: Unity w Sieci aż zagrzmiało od głosów niezadowolenia z jakości działania gry zarówno na PC jak i konsolach. Wszyscy pamiętamy jak przed premierą obiecywano nam "filmowe 30 klatek na sekundę" - co pięknie skomentował Piotrek Modzelewski w jednym z ostatnich odcinków Gościa Niedzielnego.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jednak Ubisoft stara się jak może i co rusz wydaje kolejne patche stabilizujące framerate produkcji. Jak to wypadło po wprowadzeniu łatki numer 3 sprawdzicie na poniższym wideo.

I pomyśleć, że PS2 potrafiło odpalić God of War II w HD oraz prawie 60 klatkach na sekundę.

Źródło: http://www.dualshockers.com/2014/11/29/check-out-this-assassins-creed-unity-frame-rate-test-post-patch-3/

Komentarze (68)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper