Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 01.12.2014 11:18
Test patcha Assassin's Creed: Unity - gdzie obiecana poprawa animacji na PS4?
1319V

Test patcha Assassin's Creed: Unity - gdzie obiecana poprawa animacji na PS4?

W Sieci huczy od plotek, że najnowszy patch do Assassin's Creed: Unity na PS4 pogorszył jakość grafiki w grze Ubisoftu. Digital Foundry przyjrzało się dokładnie tej łatce. Sprawdźcie rezultaty analizy w rozwinięciu newsa.

Ekipa Digital Foundry, działająca w ramach Eurogamer.net, sprawdziła jakie dokładnie zmiany wprowadza nowy patch do Assassin's Cred: Unity na PS4. Wyeliminowano wiele bugów (np. zacinanie się bohatera w elementach lokacji), a w analizie nie zauważono żadnych negatywnych zmian w systemie oświetlenia czy ogólnej jakości graficznej. Problemem jest natomiast fakt, że nie zrobiono praktycznie nic z kulejącym frameratem.

Warto przypomnieć, że Ubisoft obiecywał nam duża poprawę framerate'u w swojej nowej grze na PS4. DigitalFoundry dokładnie przetestowało te twierdzenia. Zestawiono wersję gry 1.01 (patch Day One) z najświeższą aktualizacją. Okazało się, że wyniki ulepszono średnio o 2 procenty, co znajduje się w granicy błędu statystycznego ze względu na fakt, że gameplay nie był w 100% identyczny w poniższym porównaniu.

 

Niestety w niektórych miejscach gry nadal gracze borykają się z frameratem spadającym poniżej 20 klatek na sekundę.

W swoim podsumowaniu Digital Foundry podkreśliło, że na PS4 "działanie Assassin's Creed: Unity nadal rozczarowuje i wymaga znaczącej poprawy"

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-assassins-creed-unity-patch-analysed

Tagi: