"Zawsze wiedzieliśmy, że Borderlands to coś więcej niż FPS"

Gry
865V
"Zawsze wiedzieliśmy, że Borderlands to coś więcej niż FPS"
Kuba Kleszcz | 22.11.2014, 12:22

Gearbox Software, twórcy serii Borderlands, opowiadają, jak z ich perspektywy wygląda tworzenie Tales from the Borderlands od Telltale Games i jaki mają wpływ na procesy twórcze.

Telltale i Gearbox współdzielą historię i Tales from the Borderlands nie jest ich pierwszym wspólnym projektem:

Dalsza część tekstu pod wideo

Wielu ludzi wie, że Gearbox pracowało już z Telltale przy Poker Night at the Inventory 2, i spodobała nam się ta współpraca.

Ekipa Gearbox wydaje się być zadowolona z tego, jak wygląda uniwersum Borderlands w wykonaniu innego studia. Matt Armstrong i Anthony Burch regularnie wpadają do siedziby Telltale i służą im pomocą w projektowaniu historii Tales from the Borderlands.

Nie dajcie się zmylić. To jest gra Telltale oparta o uniwersum wykreowane przez Gearbox - podkreśla Randy Pitchford.

James Lopez przyznał, że zawsze mieli świadomość o tym, jakimi ścieżkami może pójść Borderlands, mówiąc, że FPS nie był wszystkim, na co stać ten świat. Studio jednak postanowiło nie rozmieniać się na drobne i skupić na dostarczeniu graczom możliwie najsolidniejszej strzelaniny.

Pierwszy epizod ma ukazać się już niedługo w tradycyjnym dla Telltale modelu sprzedaży i będzie zatytułowany Zer0 Sum

Źródło: YouTube.com

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper