Sony walczy o klientów nowym spotem - PlayStation 4 to najlepsze miejsce do gry
Wkrótce szał listopadowych premier będzie tylko wspomnieniem, więc wielkie korporacja rozpoczynają walkę o nasze pieniądze. Sony opublikowało w Sieci spot, który wychwala ekskluzywne tytuły, wspomina o dodatkowej zawartości i przestawia ciekawe produkcje.
Przedświąteczna gorączka dopiero zaatakuje nasze słabe umysły, ale Sony już teraz stara się o zainteresowanie graczy swoją ofertą. Na reklamie zobaczycie kilka hitów, które w ostatnim czasie debiutowały na PlayStation 4.
Standardowo spot wychwala pozycje na wyłączność, więc na filmie pojawiło się MLB 14: The Show, LittleBigPlanet 3, odpicowane The Last of Us oraz inFamous: First Light.
Mam wrażenie, że końcówka roku nie jest szczególnie mocna dla posiadaczy PlayStation 4, ale warto pamiętać o PlayStation Experience. Ta impreza odbędzie się na początku grudnia i według pierwszych informacji dzięki wydarzeniu poznamy wiele soczystych szczegółów dotyczących nadchodzących pozycji na sprzęt Japończyków.
Jak oceniacie ofertę?