Rozgrywka offline nie pomaga - spadki animacji dalej nękają Assassin's Creed: Unity

Gry
2119V
Rozgrywka offline nie pomaga - spadki animacji dalej nękają Assassin's Creed: Unity
Wojciech Gruszczyk | 14.11.2014, 17:55

Ubisoft stara się naprawić Assassin's Creed: Unity i według ostatniego oświadczenia francuskiego studia najlepszym rozwiązaniem w przypadku rozgrywki single-player jest odłączenie od Sieci konsoli lub komputera. Jak się okazuje ten pomysł nie jest w 100% skuteczny.

Kilka godzin temu Zax wspomniał o tym, że gracze zasugerowali odłączenie od Internetu sprzętu, na którym zapoznajemy z francuskim Asasynem. Następnie nawet przedstawiciele Ubisoftu opublikowali oświadczenie, według którego gra offline sprawia, że produkcja działa zdecydowanie lepiej.

Dalsza część tekstu pod wideo

Niestety, nie jest to do końca prawda, ponieważ zespół Digital Foundry zajął się dokładnym sprawdzeniem tego „lekarstwa” na spadki animacji i wyniki są jednoznaczne. Niezależnie, czy testerzy podłączyli konsolę lub PC-ta pod Sieć, to pozycja  zaliczała dość wyraźne spadki animacji.

Tak prezentuje się porównanie rozgrywki na PlayStation 4 według wewnętrznego zespołu Eurogamera:

1 – Offline 21.0 vs. Online 19.0
2 – Offline 22.0 vs. Online 26.0
3 – Offline 24.0 vs. Online 24.0
4 – Offline 26.0 vs. Online 23.0
5 – Offline 22.0 vs. Online 21.0
6 – Offline 21.0 vs. Online 22.0
7 – Offline 21.0 vs. Online 20.0
8 – Offline 19.0 vs. Online 19.0
9 – Offline 26.0 vs. Online 23.0
10 – Offline 30.0 vs. Online 24.0
11 – Offline 28.0 vs. Online 28.0
12 – Offline 28.0 vs. Online 28.0

Różnice są minimalne i czasami nawet na niekorzyść rozgrywki single-player.  W tej sytuacji nie pozostaje nam nic innego, jak dalej czekać na stosowną łatkę przygotowaną przez Ubisoft. 

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-assassins-creed-unity-performance-analysis

Komentarze (79)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper