Kustomizacja postaci w Unity wykorzystuje elementy RPG

Gry
1173V
Kustomizacja postaci w Unity wykorzystuje elementy RPG
Kuba Kleszcz | 08.11.2014, 15:37

Za przebieraniem swojej postaci w różne fatałaszki i dobieraniem jej najlepszej broni stoi nieco więcej niż wygląd i zadawane obrażenia. Poszczególne części garderoby wpłyną m.in. na nasze predyspozycje do skradania się czy parowania ciosów.

Jednym ze sposobów na pozyskanie sprzętu jest rozgrywanie misji w kooperacji (łącznie 11), których ukończenie da nam jeden z trzech losowo wybieranych przedmiotów. Oznacza to, że żeby uzyskać pełen rynsztunek, kampanię dla dwóch osób trzeba przejść 3 razy. Warto zauważyć, że drugi gracz nie może nam oddać przedmiotu, który otrzymał od gry.

Dalsza część tekstu pod wideo

Statystyki naszej postaci, jak umiejętność skradanie się, zdrowie, walka na dystans i wręcz, modyfikowane będą przez wyekwipowane przedmioty.

Nie da się jednak wymaksować jednej danej statystyki, gdyż różne części garderoby wpływają na inne aspekty rozgrywki - np. współczynnik stealth można uzyskać z butów, ale nie znajdziemy takiego paska, który by podnosił właśnie tę cechę.

Filmik poniżej również pochodzi z niedawnego streamu, który prowadzony był na XOne.

W tej samej transmisji ogłoszono konkurs, w którym można wygrać jedną z dwóch widocznych poniżej konsol Xbox One. Polega na uzasadnieniu dlaczego to naszemu HC roomowi przyda się nowy sprzęt do grania. Wszystko odbywa się poprzez ćwierknięcie do @assassinscreed i użycie hashtaga #ACFirstlook.

Źródło: dualshockers.com

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper