Ostatnia szansa na wzięcie udziału w badaniu #jestemgraczem!

Inf. prasowa
1143V
Ostatnia szansa na wzięcie udziału w badaniu #jestemgraczem!
Wojciech Gruszczyk | 06.11.2014, 18:59

Do 11 listopada gracze mogą wziąć udział w badaniu #jestem graczem! Już teraz inicjatywą zainteresowało się ponad 75 tysięcy osób i jest to wyśmienity wynik, ale nadal możecie pokazać kim tak naprawdę jesteście i powiedzieć jak gry wpływają na Wasze życie, edukację oraz karierę. 

Już ponad 75 000 osób wzięło udział w największym w Polsce badaniu graczy #jestemgraczem. Dzięki ich zaangażowaniu powstanie kompletny profil fana wirtualnej rozgrywki. Pełne wyniki zostaną upublicznione w postaci raportu po opracowaniu zebranych danych. W badaniu można wziąć udział na stronie www.jestemgraczem.com do 11 listopada 2014 roku. Graczom zostało już niewiele czasu, jednak wciąż mogą pokazać kim są i powiedzieć jak gry wpływają na ich życie towarzyskie, edukację czy karierę.

Dalsza część tekstu pod wideo

Każda wypełniona ankieta ma realny wpływ na postrzeganie graczy. Im więcej osób weźmie udział, tym wyraźniej wybrzmi głos społeczności skupionej wokół grania, wyniki badania staną się zaś niekwestionowanym i wiarygodnym argumentem zarówno w towarzyskich, jak i w medialnych dyskusjach o graczach. Wystarczy 10 minut, by każdy uczestniczący w badaniu mógł pomóc zweryfikować stereotypy, jakie od lat nawarstwiają się wokół pasjonatów gamingu.

Badanie jest szeroko komentowane w mediach społecznościowych i gamingowych, a do projektu dołączyli kolejni partnerzy, m.in. Remigiusz Maciaszek znany jako Rock – jeden z najbardziej rozpoznawalnych youtuberów w Polsce oraz jego blog jarock.pl.

Opiekę merytoryczną nad projektem sprawują eksperci z międzynarodowej agencji badawczej IPSOSSponsorem badania jest producent kart graficznych: SAPPHIRE Technology. Projekt wspiera szeroka koalicja polskiego środowiska gamingowego. Patronat nad akcją objęli CD-Actioncybersport.pldobreprogramy.plgamezilla.plgry.interia.plPatryk „Rojo” Rojewskipclab.plpolskilive.plpolygamia.plppe.plPSX Extreme oraz Rock i jego blog jarock.pl. Partnerami wspierającymi zostali: gamermag.pl,  geekweek.pl,  lowcygier.plplanetagracza.pl, strefagier.plwhatnext.pl oraz zombiesamurai.pl.

Badanie ma odpowiedzieć na szereg pytań. Jaką rolę w życiu gracza pełnią gry? Czy i w jaki sposób wpływają na jego relacje ze znajomymi, edukację, zdrowie fizyczne oraz karierę? Czy granie nauczyło go nowych umiejętności, które z powodzeniem wykorzystuje w życiu? Grupą docelową jest duża i do tej pory w pełni niezbadana grupa społeczna – gracze gier komputerowych, mobilnych i wideo.

Źródło: Informacja od użytkownika

Komentarze (38)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper