Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 20.08.2014 21:00
Gdy mały projekt przeradza się w wielką produkcję - rok prac nad Superhot
684V

Gdy mały projekt przeradza się w wielką produkcję - rok prac nad Superhot

Polski rodzynek Superhot został zaprezentowany w trakcie konferencji Microsoftu na gamescomie. Gra zbiera coraz to więcej świetnych opinii, więc twórcy postanowili przedstawić materiał ukazujący rok prac nad tym projektem.   

Jak się okazuje w rok można zrobić naprawdę wiele. Superhot został opracowany na potrzeby konkursu 7DFPS, czyli wydarzenia, w trakcie którego autorzy muszą stworzyć FPS-a w 7 dni.

Jak zobaczycie poniżej z tego małego projektu powstał już całkiem pokaźny kolos, który w przyszłym roku zadebiutuje na komputerach osobistych oraz Xboksie One (możliwa jest również wersja na PlayStation 4).

Gra wyróżnia się niezwykłym patentem – czas biegnie wyłącznie w momencie poruszania się bohatera. Z tego powodu w trakcie rozgrywki należy odpowiednio omijać kule rywali i oceniać trajektorię lotu wystrzelonych pocisków.

Warto wspomnieć, że autorzy zebrali na Kickstarterze 250 tysięcy dolarów na ten tytuł. 

Tagi: blue brick making of Superhot