Na premierę Silent Hills poczekacie jeszcze szmat czasu
Redaktor WhatIfGaming wpadł na gamescomie na Hideo Kojimę i zamienił z nim kilka słów, które spisał, i podzielił się nimi ze światem. Japończyk powiedział nieco o perspektywie gry, wobec której słyszy się ostatnio dużo zarzutów.
Kojima na początek został zapytany o to, z jakiej perspektywy przyjdzie nam zagrać w Silent Hills:
W procesie tworzenia krążymy między pozwoleniem graczowi zagrać całą grę w FPP lub TPP czy ustawić kamerę z widokiem z trzeciej osoby z tylko niektórymi miejscówkami obligatoryjnie dostępnymi z pierwszej osoby. Tak czy siak, chcemy pokombinować z pierwszoosobowym widokiem.
Gra wyjdzie co najwyżej w prawdopodobnym stopniu w 2016 roku, jeszcze daleka droga.
Drugą i ostatnią kwestią była otwartość świata.
Wszystko, co mogę powiedzieć, to że Fox Engine został stworzony z myślą o otwartych światach. Nie mogę pisnąć ani słowa więcej o designie gry.
Czujecie się nieco uspokojeni odnośnie umiejscowienia kamery? Pamiętajcie, że grywalny teaser P.T. miał wam dać zaledwie przedsmak Silent Hills i jest co najwyżej luźno powiązany z grą Hideo Kojimy i Guillermo del Toro.