Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 11.08.2014 09:38
Były red.nacz. Famitsu twierdzi, że Sony ma asa w rękawie, który pobudzi sprzedaż PS4
1435V

Były red.nacz. Famitsu twierdzi, że Sony ma asa w rękawie, który pobudzi sprzedaż PS4

PlayStation 4 nie sprzedaje się dobrze w Japonii, ale konsola ma niedługo otrzymać pobudzający impuls. Takie informacje ujawnił Hirokazu Hamamura, były redaktor naczelny i aktualny szef Kadokawa i Enterbrain.

PlayStation 4 nie sprzedaje się dobrze w Japonii, ale konsola ma niedługo otrzymać pobudzający impuls. Takie informacje ujawnił Hirokazu Hamamura, były redaktor naczelny i aktualny szef Kadokawa i Enterbrain.

Hamamura wziął udział w YouTube Gamers' Day Event, który odbywał się wczoraj w Tokio. Na imprezie były redaktor naczelny Famitsu przyznał, że PS4 nie sprzedaje się tak dobrze na rynku japońskim, jak oczekiwało tego Sony. Nowa konsola stacjonarna przegrywa z urządzeniami mobilnymi (smartfony i handheldy).

Hamamura zapowiedział, że na nadciągającej "imprezie branżowej" dojdzie jednak do bardzo ważnego ogłoszenia, które pomoże napędzić sprzedaż PS4. Szef Enterbrain nie wyjaśnił czy chodzi o gamescom, czy o Tokyo Game Show. Do obu imprez już jednak niedaleko (konferencja Sony na gamescom odbędzie się już we wtorek o godz. 20). Czekamy zatem na rozwój faktów.

źródło

Tagi: gamescom 2014 japonia playstation 4 ps4 SCE sony tokyo game show 2014