Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 08.08.2014 13:25
Mnóstwo szczegółów z Assassin's Creed: Unity - będzie prawdziwa rewolucja?
1164V

Mnóstwo szczegółów z Assassin's Creed: Unity - będzie prawdziwa rewolucja?

Wszystko na to wskazuje, że nowa odsłona wojny Asasynów z Templariuszami, to będzie prawdziwy nowy rozdział dla tej serii. W najnowszym numerze Game Informera pojawiło się wiele soczystych szczegółów z tej produkcji, które zapowiadają prawdziwą rewolucję.

Tak prezentują się nowe szczegóły Assassin's Creed: Unity:

  • Gra jest produkowana od 2010 roku – po zakończeniu prac nad Assassin's Creed: Brotherhood.
  • Trzy drzewka umiejętności (walka, skradanie, nawigacja), w trakcie rozgrywki będziemy rozwijać bohatera.
  • Gracze będą mogli dokładnie dostosować wygląd Asasyna – buty, spodnie, przedramiona, klatka piersiowa, kaptur, maska – każdy z tych elementów posiada swoje własne statystyki i cechy, przykładowo kaptur pozwala lepiej wtopić się w tłum, a pasek zwiększa ilość noszonych przedmiotów.
  • Kooperacyjne misje można rozegrać samotnie – zadania mają różny poziom trudności.
  • W trakcie kooperacji można przemierzyć cały świat.
  • Twórcy zorientowali się, że w dwóch ostatnich odsłonach serii tryb sieciowy nie był integralną częścią produkcji. Gracze otrzymywali dwie gry, które nie oferowały takich samych przeżyć, dlatego postanowiono stworzyć kooperację od zera.
  • Kooperacja działa na podobnych zasadach jak w Watch Dogs – w swojej grze zawsze widzisz siebie jako Arno, a pozostali gracze wyglądają inaczej (chociaż oni widzą siebie jako Arno).
  • Koniec z zadaniami, które będą kończyć się automatyczną porażką (np. gdy zostaniemy wykryci przez rywali). Każde wydarzenie będzie miało znaczenie i wpłynie na sytuację.
  • Szybkie zejście z budynków (nowa umiejętność) działa po wciśnięciu RT+B – nadal będzie można chować się w stogu siana, ale według danych Ubisoftu gracze rzadko korzystają z tej opcji.
  • Redaktorzy GI uważają, że wchodzenie do wnętrz budynków pozwala nam doświadczyć zdecydowanie nowej gry – można wbiec do budynku, aby się ukryć, ale czasami w środku także móże znajdować się strażnik.
  • Odczujemy różnicę w odwzorowaniu budynków w skali 1:1.
  • Tryb skradania pozwala wyciszyć kroki, ale Arno nadal porusza się dość szybko.
  • Nowy system odsłon pozwala łatwiej kryć się oraz umożliwia podglądanie tego co się dzieje za rogiem.
  • Strażnicy nie otrzymują automatycznie informacji gdzie się znajdujesz i będą szukać w różnych miejscach.
  • Trudniejsza walka – poradzimy sobie z dwoma, a nawet trzema rywalami, ale pięć przeciwników to zbyt wiele dla jednego Asasyna.
  • Pojawią się walki z bossami! Będziemy atakować w odpowiednim momencie oraz unikać ciosów.
  • Zmiana reakcji bohaterów niezależnych – zbiry zaatakują Arno, ale strażnicy i policjanci zrobią to dopiero po sprowokowaniu.
  • We współczesności rozpocznie się „nowy cykl” – redaktor GI określa ten pomysł na bardzo zaskakujący – w przeciągu 20 minut poznamy kierunek, w którym podąża Ubisoft.
  • W tłumie może znaleźć się nawet 30 tysięcy ludzi. 

Źródło

Tagi: Assassin's Creed: Unity Game Informer Ubisoft Ubisoft Montreal