Udoskonalony system motion-capture w nowej odsłonie serii Tomb Raider

Gry
1044V
Udoskonalony system motion-capture w nowej odsłonie serii Tomb Raider
Bartosz Dawidowski | 08.08.2014, 11:51

Ostatnio mieliśmy okazję przyjrzeć się grafikom koncepcyjnym z Rise of the Tomb Raider. Tym razem aktorka wcielająca się w rolę Lary Croft w nadciągającej na PS4, XONE i PC produkcji przedstawiła kilka faktów na temat innowacji w systemie motion capture. 

Camilla Luddington ponownie wciela się w rolę Lary Croft w Rise of the Tomb Raider. Tym razem wygląda na to, że nie tylko wirtualna Lara będzie bardzie podobna do facjaty Luddinton, ale również będziemy mogli cieszyć się znacznie lepiej animowanymi cut-scenkami.

Luddington ujawniła, że twórcy Rise of the Tomb Raider wykorzystują technologię "Mova". Zamiast wykorzystywania tylko 90 punktów odniesienia na twarzy, deweloperzy nakładają fluorescencyjny "makijaż", który zapewnia aż 7000 punktów odniesienia dla skanerów motion-capture. "Mova" zapewnia dzięki temu znacznie bardziej realistyczną animację mimiki w sekwencjach dialogowych, na zbliżeniach i cut-scenkach. Nałożenie fluorescencyjnej farby na twarz zabiera – wg Luddington - poniżej 1 godziny.

źródło

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper