Metro: Redux - twórcy zadowoleni z optymalizacji gry na Xbox One oraz PlayStation 4

Gry
1147V
Metro: Redux - twórcy zadowoleni z optymalizacji gry na Xbox One oraz PlayStation 4
Juventusek | 30.05.2014, 14:15

Nowe wydanie serii Metro, a więc Metro: Redux, zaoferuje ''dużo mniej kompromisów'' na konsolach, niż wersje przeznaczone na komputery osobiste. Autorzy projektu, firma 4A Games, jest najwyraźniej zadowolona z optymalizacji gry na konsolach Microsoftu oraz Sony.

Serwis Eurogamer przeprowadził ostatnio rozmowę z wydawcą zestawu Metro: Redux. Huw Beyon, z firmy wydawniczej Deep Silver, przyznaje że obie odsłony są w produkcji od ponad roku i zostały potraktowane jako wersje reżyserskie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wcześniej informowaliśmy Was o rozdzielczościach gry, która będzie działała w jakości 1080p na PlayStation 4, oraz 900p na Xbox One. Edycje na konsole nowej generacji korzystają z tych samych tekstur co wydanie na komputery osobiste. Oto co Huw Beyon ma do powiedzenia w tej sprawie:

''Jesteśmy zadowoleni z optymalizacji Redux na konsolach nowej generacji. Spodziewaliśmy się 30 FPS, bo gry mocno obciążają procesor. Byliśmy bardzo zadowoleni, gdy na zestawach deweloperskich udało się uzyskać 60 klatek na sekundę.DLa Xbox One obecnie jesteśmy przy 900p, ale to może się zmienić. Nie zapewniam, że tak będzie, ale jest taka możliwość''

Metro: Redux to zestaw dwóch pierwszoosobowych strzelanin utrzymanych w klimatach postapokaliptycznych. Producentem gier jest firma 4A Games. Tytuł trafi na PlayStation 4, Xbox One oraz PC jeszcze w tym roku. 

Źródło

 

Źródło: własne

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper