Halo: Reach - 200 milionów $ w 1 dzień
W ciągu pierwszych 24 godzin od premiery 14 września, sprzedaż Halo: Reach przyniosła 200 milionów dolarów - takie dane podał dzisiaj Microsoft. To oznaka nie tylko wciąż wielkiej bazy fanów tego uniwersum, ale i zdrowej branży...
W ciągu pierwszych 24 godzin od premiery 14 września, sprzedaż Halo: Reach przyniosła 200 milionów dolarów - takie dane podał dzisiaj Microsoft. To oznaka nie tylko wciąż wielkiej bazy fanów tego uniwersum, ale i zdrowej branży...
Phil Spencer, vice-szef Microsoft Game Studios, nie omieszkał skomentować takiego wydarzenia jak świetna sprzedaż Halo: Reach, posuwając się nawet do stwierdzenia, że przyczyną zwolnienia obrotów przemysłu gier i ostatniego zastoju był po prostu... brak blockbusterów i wielkich hitów. Hmm... chyba każdy z Was może wymienić co najmniej kilka takich z ostatniego roku - ale nie zajmujmy się detalami. Spencer dodał, że ilość grających w Reach na Xbox Live już przekroczyła adekwatne wyniki po premierze Halo 3:
"Liczby generowane przez Halo: Reach sprawiają, że czujemy się naprawdę dobrze. One mówią, że gracze wciąż tam są, są gotowi kupować wspaniałe doświadczenia, gdy takowe wychodzą. A to, że przekraczamy liczby Halo 3 wskazuje, że branża jest w świetnym zdrowiu"
- stwierdził Spencer, dodając, że 200 mln $ wygenerowane w ciągu 24 godzin przez Reach czyni z tej produkcji największą premierę wśród filmów czy gier w tym roku. Przypomnijmy, że sprzedaż Halo 3 w dzień po starcie nie była znana - gra przyniosła sumarycznie 300 mln $ w tydzień po starcie.
Poczekajmy do 9 listopada - zobaczymy co pokaże Call of Duty: Black Ops...
Naszą wideorecenzję Halo: Reach możecie obejrzeć tutaj.