"Goły" Xbox One na razie nie cieszy się dużą popularnością w sklepach

Gry
1439V
"Goły" Xbox One na razie nie cieszy się dużą popularnością w sklepach
Bartosz Dawidowski | 16.05.2014, 08:28

Microsoft ogłosił dwa dni temu, od 9 czerwca w sprzedaży pojawi się Xbox One bez Kinecta za 400 dolarów. O taką opcję prosiło wielu graczy, którym do szczęścia nie jest wcale potrzebne sterowanie ruchowe. Okazuje się jednak, że póki co rzeczone ogłoszenie nie przełożyło się na duże zainteresowanie klientów.

Opcja zamówienia przedpremierowego Xbox One bez Kinecta pojawiła się już we wszystkich dużych sieciach sklepów. Wygląda jednak na to, że nowa propozycja nie rozpaliła zmysłów graczy - przynajmniej w tej chwili.

Redakcja Dualshockers donosi, że na amerykańskim Amazon propozycja Xbox One bez Kinecta zajmuje 103 miejsce w rankingu popularności. Częściej zamawiany jest tradycyjny zestaw z Kinectem (89 miejsce) oraz pakiet z Titanfall (33 miejsce). Trochę lepiej sytuacja wygląda w kanadyjskim Amazon, gdzie opcja bez konsoli uplasowała się na 48 miejscu. Znacznie gorzej jest za to w Wielkiej Brytanii - nowa wersja Xbox One zajęła tu 2489 miejsce w rankingu popularności. Bundle z Titanfall jest na 58 pozycji, a z Kinectem na 128. W Niemczech goły Xbox One zajął 615 lokatę w rankingu.

W przypadku GameStop ponownie wychodzi na to, że najbardziej nową ofertą zainteresowani są Amerykanie. Opcja bez Kinecta szybko wskoczyła na 49 pozycję.

W tej chwili wygląda na to, że Microsoft nie rozpalił zmysłów graczy gołym Xbox One. Z drugiej strony trzeba jednak zaznaczyć, że gigant z Redmond nie rozkręcił jeszcze swojej marketingowej machiny. Zobaczymy jak sytuacja będzie wyglądać, kiedy firma zacznie mocniej reklamować swoją nową ofertę za 400 dolarów. Sytuacja może się również odmienić w trakcie targów E3 2014. Microsoft zapowiedział dużą ofensywę w trakcie imprezy i masę bardzo gorących zapowiedzi.

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (89)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper